Microsoft Flight Simulator
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی Microsoft Flight Simulator مشخص شد

یحیی رحیمی 24 تیر 1399 بدون دیدگاه
483 بازدید

بالاخره می توانیم در نقش یک خلبان در آسمان های شهرهای بزرگ پرواز کنیم و تجربه ای کاملا نزدیک به واقعیت داشته باشیم. استودیو Asobo Studios امروز تاریخ انتشار رسمی بازی Microsoft Flight Simulator را اعلام کرده است و اگر همه چیز درست پیش برود، روز 18 اوت قادر به دریافت بازی خواهیم بود.

استودیو تاریخ دومین تست بتای بازی را هم اعلام کرده است و روز 30 ژوئیه مصادف با 9 مرداد قادر به تست و بررسی نسخه اولیه بازی توسط بازیکنان خواهیم بود. مدتی پیش نسخه آلفای بازی در اختیار تعداد محدودی از بازیکنان قرار گرفته بود و به دلیل مشکلات ناشی از پاندکی کووید 19، تاریخ انتشار بازی کمی به تاخیر افتاد اما بالاخره می توان مزه پرواز در آسمان های زیبا و بر فراز کوه ها و جنگل های چشم نواز را چشید.

مکانیسم های جالبی در بازی Microsoft Flight Simulator به کار رفته اند. از جمله آن‌ها می توان به سیستم آب و هوای متغیر اشاره کرد که باران به صورت سه بعدی روی سطح هواپیما و زمین می بارد و تاثیر جدی روی سرعت هواپیما می گذارد. همچنین هوای مه آلود می تواند باعث ایجاد مشکلاتی برای هواپیما خواهد شد و برای رد کردن این هوا نیاز به دقت زیادی وجود دارد.

سناریوهایی مانند یخ زدگی فرودگاه مقصد و باد شدید بخشی از تجربه بازی است. هواپیماها به بهترین شیوه ممکن شبیه سازی شده اند و واقعیت گرایی شرط اول طراحی عنوان شده است. بازی از سیستم داده ای خاصی برای جمع آوری اطلاعات سالانه استفاده می کند و به این شکل مکان خورشید و ماه به صورت واقعی شبیه سازی می شوند. برای نمونه در زمستان خورشید با زاویه ای مایل می تابد و در تابستان کاملا عمود.

تمامی فرودگاه های دنیا در بازی Microsoft Flight Simulator شبیه سازی شده اند و صدها مدل مختلف از هواپیماه و جت های جنگی هم وجود دارند. روز 18 اوت برابر با 28 مرداد منتشر خواهد شد. حجم بازی فعلا 150 گیگابایت اعلام شده است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.