F12020
یحیی رحیمی

چارت فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی F1 2020 در هفته اول

یحیی رحیمی 24 تیر 1399 بدون دیدگاه
866 بازدید

هفته گذشته بازی جدید استودیو Codemasters به نام F1 2020 راهی بازار شد. این بازی شبیه ساز رقابت های فرمول 1 با تمامی جزئیات و بخش های مختلف مسابقات است و در اولین هفته انتشارش، موفق به کسب مقام اول چارت فروش هفتگی انگلستان شده است. فروش این بازی نسبت به نسخه 2019، افزایش شایانی داشته است و این به معنی آن است که صدرنشین هفته گذشته، بازی The Last of Us Part II، به مقام های پایین تر سقوط کرده است.

بازی Iron Man VR هم جزو تازه های لیست حساب می شود. این بازی در هفته اول انتشار به مقام دوم رسید و این هفته به جایگاه نهم جدول رفته است و نسبت به هفته گذشته، 75 درصد افت فروش داشته است. بازی Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise از دیگر عنوان های تازه هفته بود که روی کنسول Switch منتشر شد اما موفق به کسب جایگاه مناسبی در جدول نشده است و به جایگاه 32 بسنده کرده است.

دیگر بازی های این هفته همگی تکراری هستند و مدت هاست آن‌ها را میان 10 بازی برتر مشاهده می کنیم. برای نمونه GTA V هنوز میان ده عنوان پرفروش هفته قرار دارد و بعد از گذشت سالها، خریداران آن افت نکرده اند. در مورد صدرنشین این هفته، F1 2020 باید گفت که استودیو تغییرات زیادی در گیم پلی ایجاد کرده است و شاهد اضافه شدن بخش My Team به بازی هستیم.

در این بخش شما به‌عنوان مالک یک تیم جدید به رقابت‌ها اضافه می‌شوید و باید از صفر شروع کنید و خود را به بالای جدول برسانید. در این بخش علاوه بر ارائه تجربه‌ای واقعی از رانندگی در پیست‌های هیجان‌انگیز فرمول یک، چالش‌های مدیریتی مانند جذب اسپانسر، خرید خودروهای جدید و مواجه با هجمه مطبوعات را هم تجربه خواهید کرد.

  1. F1 2020
  2. Animal Crossing: New Horizons
  3. The Last of Us Part 2 
  4. Mario Kart 8 Deluxe
  5. Minecraft (Switch)
  6. Grand Theft Auto 5
  7. Call of Duty: Modern Warfare
  8. Luigi’s Mansion 3
  9. Marvel’s Iron Man VR
  10. Crash Bandicoot N.Sane Trilogy

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.