دانلود بازی Stoneshard برای PC
دانلود بازی Stoneshard برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Stoneshard برای PC

پارسی گیم 26 تیر 1399 بدون دیدگاه
7,106 بازدید

دانلود بازی Stoneshard برای کامپیوتر

تصور کنید که یک ماجراجوی افسانه‌ای هستید و ویژگی‌های فیزیکی شما همین چیزی است که الآن دارید، آیا می‌توانید در دنیایی پر از گرگ‌های مخوف و دشمنانی تادندان‌مسلح دوام بیاورید؟ اگر کسی به شما حمله کند و تا می‌تواند شمارا کتک بزند چه؟ این تجربه‌ای است بازی Stoneshard به دنبال ارائه آن است. استودیو Ink Stains Games در همکاری با HypeTrain Digital این بازی نقش‌آفرینی نوبتی را به بازار عرضه کرده است که ما را مستقیماً میان قرون‌وسطی می‌برد. ماهیت بازی ماجراجویی بزرگ را به تصویر می‌کشد که باید با استفاده از آیتم‌هایی که در سراسر پادشاهی یافت می‌شود خود را از خطر مرگ نجات داد و آماده مبارزه با مشکلات و دشمنانی شد که تشنه خون ما هستند.

در ابتدای بازی Stoneshard یک شخصیت ایجاد خواهید کرد و سپس از سطح اول شروع به بازی خواهید کرد. ابتدا بخش‌های کوچکی از نقشه برای شما باز است و با جستجوی شما تاریکی از آن برداشته می‌شود. آیتم‌های بازی به‌قدری زیاد هستند که بعید است بتوانید همه آن‌ها را در طول بازی جمع‌آوری کنید یا حتی نحوه استفاده از آن‌ها را یاد بگیرید. سیستم نقش‌آفرینی بازی شبیه The Witcher 3 طراحی‌شده است. ممکن است در طول بازی دست شما صدمه جدی ببینید و برای بهبودش به فکر اساسی بیفتید. البته که خرید دارو بهترین گزینه است اما اگر پول نداشته باشید چه؟ یک سری گیاه هان دارویی به دست خود می‌بندید اما می‌بینید که تنها درد شمارا افزایش داده‌اند. این چالش‌ها قلب بازی Stoneshard را تشکیل داده‌اند و باتجربه چندین ساعته بازهم ممکن است شمارا به سمت نابودی بکشانند. بازی داستان خاصی را روایت نمی‌کند و پیش‌درآمد بازی به شما گوشزد می‌کند که به‌تنهایی وارد این دنیای ترسناک می‌شوید که در عین زیبایی می‌تواند خطرات جدی برای شما پیش بیاورد.

هرکدام از شخصیت‌های بازی Stoneshard دارای توانایی‌های مختلفی هستند. با پیشرفت در بازی صدها توانایی دیگر به شخصیت شما اضافه می‌شود که همه این‌ها در یک سیستم کلاس‌بندی شده و درختی تنظیم‌شده‌اند. دشمنان هم در اقوام گوناگون پخش‌شده‌اند و هرکدام به‌نوعی شمارا آزار خواهند داد. شخصیت اصلی تنها با چالش‌های فیزیکی روبه‌رو نمی‌شود، مشکلات روحی و روانی ناشی از نبردهای زیاد یا ترس از تاریکی و تنهایی گریبان شمارا خواهند گرفت و ممکن است در آخر مرگ به سراغ شما بیاید و نابودتان کند. هر تصمیمی که می‌گیرید نتیجه خود را دارد، مواظب رفتار و اعمال خود باشید. در این سبک بازی‌های Children of Morta و Darkest Dungeon بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Stoneshard با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10
Processor: Intel Core 2 Duo E6320 or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce 7600 512 Mb or equivalent
DirectX: Version 10
Storage: 500 MB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/10
Processor: Intel Core 2 Duo E6320 or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce 7600 512 Mb or equivalent
DirectX: Version 10
Storage: 500 MB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Stoneshard is a challenging turn-based RPG set in an open world. Experience the unforgiving life of a medieval mercenary: travel across the war-torn kingdom, fulfill contracts, fight, mend your wounds and develop your character without any restrictions.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.