دانلود بازی Nascar 21 Ignition برای PC
دانلود بازی Nascar 21 Ignition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Nascar 21 Ignition برای PC

پارسی گیم 5 آبان 1400 1 دیدگاه
3,620 بازدید

دانلود بازی Nascar 21 Ignition برای کامپیوتر

مسابقات اتومبیل‌رانی یکی از رشته‌های ورزشی مهیج و پرطرفدار در دنیا بوده که تنوع زیادی هم دارد و رانندگان با اتومبیل‌های مسابقه‌ای در کلاس‌های مختلف با هم به رقابت می‌پردازند. هرکدام از این مسابقات قوانین مخصوص به خود را دارند و از جمله آن‌ها می‌توان به مسابقات فرمول یک، رالی و نسکار (Nascar) اشاره کرد. محبوبیت این رشته ورزشی پای آن را به صنعت بازی‌های ویدیویی نیز باز کرده تا دنیای مجازی جذاب آن را در اختیار بازیکنان قرار دهد. بازی Nascar 21 Ignition از استودیو Motorsports Game عنوانی جدید و مسابقه‌ای بوده که به‌طور اختصاصی اتومبیل‌رانی نسکار را محوریت اصلی خودش قرار داده است.

این بازی در اصل نسخه رسمی مسابقات نسکار خواهد بود (مانند FIFA برای رشته فوتبال) و تمامی عناصر لازم را برای این کار در دل خودش جای داده است. علاوه بر گیم پلی واقع‌گرایانه و گرافیک چشم‌نواز، تیم‌ها، راننده‌ها و اسپانسرهای لایسنس شده دنیای واقعی نیز در بازی وجود دارند تا کامل‌ترین تجربه را از این سبک از مسابقات اتومبیل‌رانی تجربه کنید و در اتمسفر مهیج آن غرق شوید.

یکی از بخش‌هایی که سازندگان به‌طور ویژه روی آن تمرکز داشته‌اند، کنترل واقع‌گرایانه اتومبیل‌ها است که با نسخه دنیای واقعی تفاوت چندانی ندارد و به لطف موتور قدرتمند فیزیک بازی پیاده‌سازی شده است. همین موضوع گیم پلی بازی را نسبت به عناوین دیگر چالش‌برانگیزتر کرده و طرفداران نسکار را بیشتر راضی نگه می‌دارد؛ اما افراد کم‌تجربه هم می‌توانند از این بازی لذت ببرند زیرا ویژگی‌ای به اسم Driver Assist از طریق تنظیمات قابلیت فعال‌سازی دارد و توسط آن کنترل اتومبیل‌ها ساده‌تر می‌شود.

حالت‌های مختلفی برای شروع بازی وجود دارد. می‌توانید خیلی سریع از بخش Race Now وارد بازی شده، یکی از رانندگان محبوب خود را انتخاب کنید و به‌جای او مسابقه دهید و یا در بخش Career راننده خودتان را ساخته و از صفر، مسیر را به سمت قهرمانی در لیگ اصلی مسابقات طی کنید. امکان شخصی‌سازی ظاهری اتومبیل‌ها مانند تغییر رنگ و شماره و یا برچسب‌های اسپانسرها نیز وجود دارد تا ظاهری منحصربه‌فرد به اتومبیل مسابقه‌ای خود بدهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های F1 2020 و Forza Horizon 4 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Nascar 21 Ignition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64bit Versions of Windows 10
Processor: Intel Core i5 6600k
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 980 and Radeon RX 580
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Sound Card: DirectX Compatible Soundcards

سیستم پیشنهادی :

OS: 64bit Version of Windows 10
Processor: Intel i7
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1660Ti or AMD Radeon RX 590
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Sound Card: DirectX Compatible Soundcards

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

NASCAR 21: Ignition redefines the official video game of the world’s most popular stock car racing series. With incredible graphics and immersive gameplay, NASCAR 21: Ignition brings a whole new level of authenticity and atmosphere to the NASCAR Cup Series.
Complete with official drivers, teams and tracks from the 2021 NASCAR Cup Series season, the authentic presentation, including broadcast quality pre-race build up and post-race replays, takes you as close to the real thing as you can get.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 18.1 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Iman

    مهمان

    با سلام
    اصلا ارزش دان رو نداره سیستم من با گرافیک 3060ti که تمام گیم های روز رو 60 فریم میگیرم این بازی عجیبه با وجود نداشتن گرافیگ چندان جالبی همش لگ میزنه.
    من که پشیمون شدم

    پاسخ دهید