بازی SteelRising
یحیی رحیمی

بازی Steelrising از سوی استودیو Spiders معرفی شد؛ عرضه روی نسل بعدی

یحیی رحیمی 18 تیر 1399 بدون دیدگاه
448 بازدید

Spiders Studios امروز در طی رویداد Nacon 2020 از بازی تازه خود به نام Steelrising رونمایی کرد. این بازی توسط Nacon روی کنسول های نسل جدید و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. فعلا تاریخ انتشار بازی در دست نیست اما از روی تریلر منتشر شده می توان داستان بازی که در مورد انقلاب فرانسه با تم ربات هاست را متوجه شد.

داستان بازی Steelrising در مورد یک گروه رباتیک به نام Aegis است. این گروه بادیگاردهای ملکه ماری آنتوانت هستند و وظیفه آن‌ها جلوگیری از اقدامات پادشاه دیوانه فرانسه، لویی شانزدهم است. این پادشاه یکی از افراد مهم تاریخ فرانسه است و در زمان او بود که انقلاب کبیر رخ داد و پس از مدتی از سلطنت برچیده شد. او با ماری آنتوانت شاهزاده اتریشی ازدواج کرد. آنتوانت یکی از خوشگذران ترین ملکه های فرانسه بود که در زمان او مردم از فقر رنج می بردند اما او خبری از رنج مردم که در نهایت به انقلاب انجامید نداشت.

در بازی Steelrising پادشاه به دنبال سرکوب انقلاب کبیر ارتش رباتیک است. او انواع ربات های مختلف را به کار گرفته است و آن‌ها را تا دندان مسلح کرده است و جنگیدن جلوی آن‌ها چالش بزرگی تشکیل داده است. در طول بازی مکان های برجسته فرانسه نشان داده خواهند شد و وقایع تاریخی تا حدودی روایت می شوند.

اگر چه بخش بزرگ بازی پیرامون تیراندازی و بعد اکشن می چرخد اما جستجو و گشتن در محیط بازی اهمیت زیادی دارد. برای نمونه می توان از بالکن خانه ها بالا رفت و به صورت مخفیانه به کوچه کناری وارد شد. بیش از 7 کلاس سلاح وجود دارد که از سلاح های سبک تا سنگین را شامل می شوند. ربات های Aegis توانایی به دست آوردن زره و آیتم های جدیدی را با طی کردن مراحل فرعی دارند و استودیو به دنبال ارایه یک تجربه غنی و کاملا متفاوت است.
قرار است اطلاعات بیشتر در طی ماه های آینده منتشر شود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.