دانلود بازی Rogue Lords برای PC
دانلود بازی Rogue Lords برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rogue Lords برای PC

پارسی گیم 10 مهر 1400 بدون دیدگاه
2,670 بازدید

دانلود بازی Rogue Lords برای کامپیوتر

سبک فانتزی می‌تواند زیرمجموعه‌های زیادی داشته باشد. برخی از این دنیاها، رنگارنگ و مملو از ماجراهای جذاب هستند و برخی دیگر بسیار تاریک و سورئال و چیزهای تاریک و هولناکی را در آن مشاهده خواهید کرد. هر مدل از این فانتزی‌ها مخاطب خاصی را به سمت خود جذب می‌کند. سازندگان با تلفیق این دنیاهای فانتزی با سایر سبک‌ها، عناوین جذابی پدید می‌آورند که می‌تواند برای مدتی طولانی شما را درگیر خودش کند. بازی Rogue Lords از استودیو Leikir عنوانی در سبک نقش‌آفرینی نوبتی بوده که یک دنیای فانتزی تاریک را با اتمسفری قوی برای ماجراجویی در اختیار شما قرار می‌دهد.

شما در بازی نقش خود اهریمن را با تمام قدرت‌های تاریک و شرورانه‌اش خواهید داشت و به کمک ویژگی‌های منحصربه‌فرد او، می‌توانید بسیاری از قوانین را به نفع خود تغییر دهید. در ابتدا شما در جبهه حق مبارزه می‌کردید اما پس از خیانت و شکست خوردن، به جهنم پناه می‌برید و حال برای انتقام گرفتن به زمین برگشته‌اید تا تباهی را در آن گسترش دهید. سرزمین مملو از شکارچیان هیولاها شده که امثال شما را دائم از بین می‌برند و برای کنترل دنیای انسان‌ها، ماجرای پرمخاطره‌ای را باید تجربه کنید.

مبارزات در سبک نوبتی شکل گرفته و ابتدا باید تیمی از هیولاها و اهریمن‌ها را تشکیل دهید تا در میدان نبرد شرکت کنند. اسامی آشنای زیادی را در میان نیروهای خود خواهید یافت، از دراکولا گرفته تا فرانکشتاین و هیولای او و یا Bloody Mary معروف. هر کدام از این نیروها، داستان پس‌زمینه خودشان را داشته و انگیزه‌ای قوی برای پیوستن به شما و انتقام گرفتن دارند. علاوه بر این، قابلیت‌های آن‌ها منحصربه‌فرد بوده و با ترکیب قدرت‌های این موجودات، می‌توانید تیم قوی و قدرتمندی از هیولاها تشکیل داده و به نبرد با انسان‌ها بروید.

گیم پلی مبارزات بر مبنای سبک کلاسیک نوبتی بوده اما نوآوری‌هایی نیز در آن اعمال شده است. شما در نقش شیطان، می‌توانید مقداری از سطح سلامتی خود را فدا کرده و به جای آن برخی قوانین بازی را تغییر دهید. برای مثال یک نوبت بیشتر حمله کنید و یا سطح سلامتی دشمنان را در حد پایین‌تر از معمول قرار دهید. این موضوع در کنار سایر قابلیت‌های جذاب و همچنین اتمسفر تاریک و فانتزی بازی، لحظات جذابی را برای شما رقم خواهد زد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Darkest Dungeon را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Rogue Lords با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo E6750 | AMD Phenom II X2 550
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 650, 1GB | AMD Radeon HD 7770, 1GB
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-3470 | AMD FX-3850
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 660, 2GB | AMD Radeon R9 270X, 2GB
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The first roguelike in which you play as the devil, which means you can change some of the game’s rules to your advantage! Run after run, manage your team of famous evil geniuses as they encounter unforeseen events and turn-based combat. Unlock new skills, create powerful synergies and use your powers to turn the situation in your favour at critical moments. Only by collecting ancient artefacts can you finally take your revenge on the Demon Hunters.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.