Test Drive Unlimited Solar Crown
یحیی رحیمی

بازی Test Drive Unlimited Solar Crown معرفی شد؛ تکمیل سه گانه محبوب

یحیی رحیمی 18 تیر 1399 بدون دیدگاه
1,764 بازدید

زمان زیادی از انتشار آخرین بازی از سری Test Drive Unlimited می گذرد. نسخه اول این بازی در سال 2006 به بازار راه پیدا کرد و دنباله آن هم در سال 2001. از آن زمان تا به حال هیچ خبری در مورد ادامه این سری نشنیده ایم تا اینکه امروز در طی رویداد Nancon Connect سومین نسخه از بازی به نام Test Drive Unlimited Solar Crown معرفی شد.

تریلر سینمایی منتشر شده، ظاهر نوین و بی نظیر بازی را نشان می دهد و یک سری کلوزآپ از خودروها موجود و شخصیت های حاضر وجود دارد. اگر بازی قبلی را تجربه کرده باشید، می دانید که Solar Crown در این نسخه هم وجود داشت. به هر حال نسخه جدید آزادی عمل بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد و بازیکن تصمیم می گیرد چطور پیشرفت کند و چه مسیری مناسب هدف در نظر گرفته شده او خواهد بود.

بازی Test Drive Unlimited Solar Crown از ویژگی نسخه های پیشین استفاده کرده است. کارگردان در این مورد گفته است که به دنبال بازنشر نسخه های پیشین است و ممکن است بازی های قبلی هم با ظاهر جدیدی عرضه شوند. استودیو از توسعه دهندگان باتجربه بازی استفاده کرده است و فیزیک اتومبیل ها را از بازی های WRC برداشته است. از جمله ویژگی های بازی می توان به ارتقای اتومبیل ها و شخصیت ها اشاره کرد.

اتومبیل های زیادی از سوی برندهای معتبر چون بوگاتی، دوج، فراری، پورشه و لامبورگینی حاضر هستند و نقشه بازی مانند نسخه های پیشین حالت جهان گستر خواهد شد. توسعه دهنده در این مورد گفته است که هر آنچه در نقشه وجود داشته باشد را می توان از نزدیک ملاقات کرد. فعلا شهر اصلی بازی معرفی نشده است.

فعلا تاریخ انتشار بازی Test Drive Unlimited Solar Crown اعلام نشده است و فرایند ساخت بازی فعلا در جریان است. گفتنی است این بازی تنها روی PC و از طریق فروشگاه استیم منتشر خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.