دانلود بازی Gear Club Unlimited 2 Ultimate Edition برای PS5
دانلود بازی Gear Club Unlimited 2 Ultimate Edition برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Gear Club Unlimited 2 Ultimate Edition برای PS5

پارسی گیم 19 آذر 1400 بدون دیدگاه
1,155 بازدید

دانلود بازی Gear Club Unlimited 2 Ultimate Edition برای پلی استیشن 5

بازی‌های اتومبیل‌رانی از گذشته تا به امروز حضور فعالی در صنعت بازی‌های ویدیویی داشته‌اند و عناوین بسیاری از آن‌ها منتشر شده است. این بازی‌ها اکثراً در دو سبک آرکید و شبیه‌سازی طراحی می‌شوند و هر کدام طرفداران مخصوص به خودشان را دارند. بازی Gear Club Unlimited 2 Ultimate Edition از استودیو Eden Games عنوانی جدید در سبک اتومبیل‌رانی بوده که مسابقات جذابی را در پیست‌های بزرگ برایتان آماده کرده تا لذت رانندگی با سرعت بالا را بچشید.

این بازی تأکید بیشتری بر قسمت شبیه‌سازی داشته و تمرکزش بر روی مسابقات در پیست‌های بزرگ و مختلف است. بخش Career بازی داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که به دلیل بدهی‌های مالی به بحران خورده و حال شما باید با شرکت در مسابقات اتومبیل‌رانی و پیروزی در آن‌ها مقابل سایر رقبا، آن‌ها را از این وضعیت نابسامان نجات دهید. هرچند شاید داستان این قسمت ساده باشد اما نیرومحرکه لازم برای پیشروی را در شما ایجاد خواهد کرد.

یکی دیگر از مسابقات جذابی که می‌توانید در آن شرکت کنید، مربوط به خودروی محبوب پورشه است که تعداد زیادی از مدل‌های آن برای مسابقه در دسترس هستند، مدل‌های معروفی مانند 911 و 930 توربو. بخش Endurance Championship تمرکز بیشتری بر روی کلاس‌های GT داشته و نوع حرفه‌ای مسابقات محسوب می‌شود که در آن باید سوخت، سایش تایرها و همچنین Pit Stopها را مدیریت کنید. بازی Gear Club Unlimited 2 Ultimate Edition بیش از 50 مدل مختلف اتومبیل لایسنس شده از برندهای معروف اتومبیل‌سازی را در خود جای داده است تا لذت رانندگی با آن‌ها را تجربه کنید. نسخه Ultimate Eiditon بازی شامل تمامی بسته‌های الحاقی منتشرشده بوده و کامل‌ترین نسخه بازی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Forza Horizon 5 و Need For Speed Heat را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Gear Club Unlimited 2 Ultimate Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Find all the Gear.Club Unlimited 2 content and discover new driving sensations: on simple roads & on tracks, for speed and endurance challenges… but always with prestigious vehicles! It’s up to you to dominate the races and settle your supremacy on your opponents! Embark the Porsche Series and drive legendary Porsche cars such as the 911 930 Turbo, drive iconic endurance cars such as the Ford GT40 MK I Gulf on the official 24H Le Mans racetrack in the Endurance Championship… or just drive for pleasure on multiple surfaces!
You will need a lot of talent and persistence, and a big push on the throttle to be the best!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.