Xbox-Series-X
یحیی رحیمی

رویداد معرفی بازی های انحصاری Xbox Series X روز 2 مرداد برگزار می شود

یحیی رحیمی 17 تیر 1399 بدون دیدگاه
281 بازدید

با انتشار قسمت تازه ای از Inside Xbox در ماه مه میلادی، مایکروسافت قول برگزاری مراسم اختصاصی برای معرفی بازی های انحصاری کنسول Xbox Series X را داد. بالاخره پس از انتشار شایعات و گزارش های مختلف، مایکروسافت برگزاری کنفرانس تازه ای را در 23 ژوئیه تایید کرد.

رویداد جدید تماما در مورد بازی های انحصاری کنسول اکس باکس خواهد بود و به نظر مایکروسافت بازی های مختلفی را برای این کنفرانس آماده کرده است. این خبر توسط توییت تازه اکانت اکس باکس منتشر شده است و بر اساس آن، مراسم روز 2 مرداد و ساعت 20:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد. قرار است برنامه دیگری یک ساعت قبل از آن توسط Geoff Keighly برگزار شود.

فعلا می دانیم که بازی جدید استودیو 343 Industries به نام Halo Infinite نشان داده خواهد شد. این بازی در رویدادE3 2018 معرفی شد و از آن زمان تا به حال خبر خاصی از آن دریافت نکرده ایم. با توجه به اینکه هیلو بزرگ ترین بازی انحصاری کنسول Xbox Series X خواهد بود، مایکروسافت قطعا مانور زیادی روی آن خواهد داد.

شایعاتی در مورد مدل ارزان تر کنسول به نام Lockhart هم وجود دارد. بر اساس شایعات، اسم این کنسول Xbox Series S خواهد بود و احتمال معرفی آن در رویداد دوم مرداد وجود دارد. هر چند عده ای باور دارند که این کنسول در اواسط ماه اوت میلادی و در طی رویداد مخصوصی معرفی خواهد شد و فعلا نباید انتظار دریافت خبرهای رسمی از این کنسول جدید باشیم.

همان طور که خواندید، رویداد معرفی بازی های انحصاری کنسول Xbox Series X روز دوم مرداد و ساعت 20:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد. همراه ما باشید تا از آخرین خبرها و بازی های معرفی شده خبردار شوید. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.