یحیی رحیمی

Halo 5 را این آخر هفته به‌صورت رایگان روی Xbox One بازی کنید

یحیی رحیمی 22 دی 1397 بدون دیدگاه
864 بازدید

به دنبال یک سرگرمی برای آخر هفته خود می‌گردید و می‌خواهید که هیچ پولی هم‌خرج نکنید؟ مایکروسافت به‌تازگی اعلام کرده است که Halo 5: Guardians به‌طور کاملاً رایگان برای دانلود و بازی در دسترس کاربران خواهد بود و البته این پیشنهاد تا آخر همین هفته باقی خواهد ماند

مایکروسافت به‌تازگی یک برنامه جدید به اسم Microsoft Free Play Days راه‌اندازی کرده است که قیمت بازی‌ها را برای مدت کوتاهی به صفر دلار می‌رساند و معمولاً نیز آخر هفته‌ها این تخفیفات جذاب در نظر گرفته می‌شوند. برای دانلود بازی البته نیاز به داشتن اکانت طلایی Xbox یا Xbox Live Gold دارید.

مایکروسافت برای شیرین کردن مزه دهان بازیکنان، پیشنهاد XP دو برابر را نیز در زمان رایگان بودن بازی در نظر گرفته است و در این زمان می‌توانید دو برابر بقیه امتیاز کسب کنید. البته رویدادهای Holiday Fiesta و Castle Wars را نباید از خاطر ببرید که در حال حاضر رویداد جذابی برای شروع سال جدید و زمستان است.

با نصب بازی می‌توانید از تم برفی Halo 5 نیز لذت ببرید. Castle Wars همان حالت پرچم است که البته در مقیاسی بزرگ‌تر انجام می‌گیرد و تا 16 بازیکن نیز قادر به انجام هستند. Halo 5 جامعه بازیکنان بسیار فعالی دارد و درنتیجه مشکلی برای پیدا کردن مسابقات آنلاین نخواهید داشت. Halo 5 همچنین به‌صورت رایگان در دسترس Xbox Game Pass است که به افزایش تعداد بازیکنان کمک می‌کند.

نسخه بعدی بازی Halo Infinite نام دارد که هنوز اطلاعات زیادی در مورد این بازی در دسترس نیست اما کارگردان بازی گفته است که حالت آنلاین آن بسیار جالب و باحال است و می‌تواند طرفداران را شگفت‌زده کند. اگر خواهان این بازی هستید از همین‌الان می‌توانید آن را به‌رایگان دانلود کنید.

منبع: Game Spot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.