یحیی رحیمی

Phil Spencer: حضور مایکروسافت در E3 2019 تاریخی خواهد بود

یحیی رحیمی 9 بهمن 1397 بدون دیدگاه
586 بازدید

مایکروسافت از آن دسته کمپانی‌های خاص دنیای بازی است و همیشه طرفداران خاص خودش را دارد. به‌تازگی رئیس اکس باکس از آینده این کمپانی صحبت کرده است و گفته است که قرار است حضور مایکروسافت در E3 2019 تاریخی و بزرگ‌تر از تمامی سال‌های پیش باشد.

شاید فکر کنید تمامی برنامه E3 به حضور سونی بستگی دارد و درصورتی‌که این کمپانی در برنامه شرکت نکند، تمامی مراسم به حاشیه خواهد رفت. باید بگوییم که نگران نباشید و Phil Spencer به همه قول داده است که حضور گرمی در بزرگ‌ترین رویداد بازی‌های ویدیویی خواهد داشت. او به‌تازگی مصاحبه‌ای مفصل داشته است و در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرده است. او حتی در مورد بازی که فعلاً در دست بازی دارد صحبت کرده است و Super Mario Odyssey عنوانی است که نظر او را جلب کرده است.

همان‌طور که می‌دانید سونی فعلاً برنامه‌ای برای حضور در E3 ندارد و برای آن‌هایی که خبر ندارند باید بگوییم که سونی به‌طور کامل راه خود را از E3 جدا کرده است و آن را تحریم کرده است. به نظر می‌رسد که این راهی نیست که مایکروسافت انتخاب کرده باشد و قرار است که در غیاب سونی بزرگ‌ترین کنفرانس ممکن را بگیرد. اسپنسر در این زمینه گفت:

Phil Spencerما به خودمان گفتیم که نه ما به شیوه خود ادامه می‌دهیم و قرار است که بزرگ‌ترین حضور خود را در E3 داشته باشیم. من عاشق این فرصت بودن با طرفداران و صنعت بازی‌های ویدیوی هستم.

البته که تکرار حضور به یک شیوه باعث موفق نخواهد شد و اکس باکس نیز هیچ‌گاه این رویه را پیش نگرفته است و دست بازی در تغییر سالن کنفرانس و تیم هدایت برنامه داشته است. اسپنسر در این مورد گفت که همه می‌دانند من چقدر در این مورد انعطاف‌پذیر هستم. قرار است که کنفرانس E3 امسال مایکروسافت به جنبه‌های گسترده‌تری از صنعت بازی بپردازد و قرار نیست که تنها به کنسول بپردازیم و احتمالاً خبرهای جالبی در مورد PC و موبایل نیز خواهیم شنید.

این اولین بار نیست که مایکروسافت قول چنین کاری را داده است و البته با توجه به عدم حضور سونی نیز شانس بالایی برای مایکروسافت وجود دارد. نظر شما به‌عنوان یک طرفدار چیست؟

منبع: Dual Shockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.