crusader Kings
یحیی رحیمی

توضیح توسعه دهندگان Crusader Kings III در مورد سیستم استرس و تصمیم ها

یحیی رحیمی 16 تیر 1399 بدون دیدگاه
518 بازدید

بازی Crusader Kings III در ماه سپتامبر امسال منتشر خواهد شد. استودیو Paradox Interactive که توسعه بازی را برعهده دارد، تجربه بسیار زیادی در ساخت بازی های استراتژیک دارد. توسعه دهندگان استودیو در ویدیو تازه ای از سیستم های مختلف گیم پلی و همچنین صدای استفاده شده گفته اند.

تصمیم ها اهمیت زیادی در بازی Crusader Kings III دارند و می توانند روی هر دو امپراتوری و شخصیت شما تاثیر بگذارند. برای نمونه می توانید تصمیم به برداشتن زندان کنید که این یک نوع تصمیم اساسی حساب می شود اما یک سری تصمیم های شخصیت نیز وجود دارد و از جمله آن‌ها می توان به خرید سگ یا گربه به عنوان حیوان خانگی اشاره کرد.

رویدادهای داخل بازی به شیوه ای جدید کدنویسی شده اند و متون زیادی در توضیح کدها وجود دارد تا افرادی که به ساخت ماد می پردازند، فهم کاملی از آن‌ها پیدا کنند. توسعه دهندگان از سیستم تازه ای به نام استرس خبر داده اند. در صورتی که بازیکن تصمیم هایی برخلاف ویژگی های شخصیت اصلی بازی بگیرد، تنش ایجاد شده و این میزان استرس را افزایش می دهد. این استرس می تواند در آخر باعث نابودی امپراتوری شود. بازیکنان لازم است از نحوه به تعادل رساندن استرس باخبر شوند.

در آخرین بخش ویدیو از موسیقی و صدای بازی Crusader Kings III صحبت شده است. آهنگ ساز بازی از صدای حرکت آب و امواج اقیانوس و همچنین طوفان استفاده کرده است. این ویژگی باعث جان بخشیدن به بازی شده است. موسیقی اصلی آرامش بخش است و بازیکن می تواند ساعتها به آن گوش دهد و از آن خسته نشود.

بزی یک شبیه ساز قرون وسطایی است که بازیکن را در نقش یک امپراتوری فانتزی قرار می دهد و باید با چالش های اداره آن دست و پنجه نرم کند. در مورد تاریخ انتشار بازی Crusader Kings III باید گفت که روز اول سپتامبر مصادف با 11 شهریور موعد عرضه بازی است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.