ماد بازی Cities Skylines 2
یحیی رحیمی

پشتیبانی از ماد به بازی Cities Skylines 2 اضافه شد

یحیی رحیمی 7 فروردین 1403 بدون دیدگاه
75 بازدید

بازی Cities Skylines 2 شروع فاجعه‌ای داشت و هنگام انتشار، اکثر قابلیت‌های مهم غایب بودند. عملکرد فنی بازی و افت فریم شدید نیز باعث شد تا بسیاری از تجربه و خرید بازی صرف‌نظر کنند. استودیو Colossal Order در چند ماه اخیر با انتشار آپدیت‌های کوچک و بزرگ، تعدادی از ایرادات را رفع کرده است. پشتیبانی رسمی از ماد پس از ماه‌ها انتظار به این اثر استراتژی شهرسازی اضافه شد.

دنباله Cities Skylines هنگام انتشار مشکلات جدی در حوزه شبیه‌سازی اقتصاد، هوش مصنوعی ترافیک و عملکرد کلی داشت. از آنجایی که بازی از ماد و محتوای طرفداران پشتیبانی نمی‌کرد، وضعیت بازی تغییری نکرد و بازی‌کنان چشم انتظار آپدیت‌های جدید ماندند. پشتیبانی از ماد به طور رسمی به بازی جدید اضافه شده و در کنار آن هم اولین پک گرافیکی (Asset) منتشر شده که با 10 درصد تخفیف در دسترس خریداران است.

بازی‌کنان در طی چند ماه اخیر از مادهای غیررسمی برای بهبود و رفع ایرادهای این بازی شهرسازی استفاده کرده‌اند. پشتیبانی رسمی از ماد به این معنی است که می‌توان از طریق منو و ادیتور رسمی به دانلود و تغییر بازی پرداخت و ابزارهای موردنیاز نیز در دسترس مادسازها و گیمرها قرار گرفته است. مادهای طرفداران به زودی در بخش Paradox Mods ظاهر می‌شوند و می‌توان نقشه و محتوای بازی را به طور کامل تغییر داد. تجربه این بازی شهرسازی همراه مادهای جالب، دل‌چسب‌تر است و گروه‌های مادساز باتجربه‌ای هم در این حوزه فعالیت می‌کنند.

ماد بازی Cities Skylines 2آپدیت جدید بازی Cities Skylines 2 

چند آپدیت فنی هم برای بازی Cities Skylines 2 منتشر شده است. اولین پک محتوایی به نام Beach Properties با ده درصد تخفیف فروخته می‌شود. این محتوای الحاقی، ساختمان‌های ساحلی را اضافه می‌کند و حتی می‌توان درختان خرما در حاشیه شهر کاشت. انتظار می‌رود که تعداد بسته‌های الحاقی در طی ماه‌های آینده افزایش یابد و بتوان ظاهر شهرها را به طور قابل توجهی تغییر داد. در عین حال فروش محتوای نسخه دیلاکس به‌صورت DLC آغاز شده است. با خرید این محتوا به شانزده قطعه موسیقی جدید دسترسی پیدا می‌کنید.

افزودن امکان پشتیبانی از ماد و همچنین بهبود عملکرد بازی و انتشار اولین بسته الحاقی باعث شده تا حال فرصت مناسبی برای دانلود و تجربه بازی Cities Skylines 2 باشد. مدیرعامل استودیو چندین بار از طرفداران به دلیل انتشار بازی با ایرادات و ضعف‌های مختلف عذرخواهی کرده و آنها توانسته‌اند بخشی از مشکلات را به‌خوبی برطرف کنند. البته هنوز نسخه ایکس باکس که قرار بود در اختیار کاربران گیم پس قرار بگیرد آماده نیست و انتشار بازی بیشتر به حالت ارلی اکسس شباهت داشت. اگر بازی را در استیم خریده‌اید، آپدیت جدید را حتماً دانلود کنید.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.