دانلود بازی Imperator Rome Heirs of Alexander برای PC
دانلود بازی Imperator Rome Heirs of Alexander برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Imperator Rome Heirs of Alexander برای PC

پارسی گیم 30 بهمن 1399 2 دیدگاه
14,620 بازدید

دانلود بازی Imperator Rome Heirs of Alexander برای کامپیوتر

در ژانر بازی‌های استراتژیک، عناوینی مانند Civilization تعریف جدیدی را برای بازیکنان در این سبک ارائه دادند. درواقع استراتژی بازی‌های این‌چنینی در نقشه‌هایی به وسعت کره زمین است و شما به‌عنوان ناظر اصلی کل امپراتوری خود ظاهر می‌شوید. به‌عبارت‌دیگر، میدان نبرد را نخواهید دید بلکه بر روی نقشه جهان، امپراتوری خود را با دیپلماسی، روش‌های نظامی و … وسعت می‌بخشید. پیچیدگی این سبک بازی‌ها جذابیت آن‌ها است. فرمانروایی یک ملت با تمامی جوانب و سختی‌های آن در کنار بازی‌های سیاسی، دیپلماسی‌های مختلف و لشکرکشی می‌تواند تجربه‌ای منحصربه‌فرد باشد. بازی Imperator Rome از استودیو Paradox Interactive که به‌تازگی بسته الحاقی Heirs of Alexander هم برای آن منتشرشده در همین سبک حرفه‌ای زیادی برای گفتن دارد.

شما می‌توانید ملت‌های مختلفی را برای توسعه و پیشرفت انتخاب کنید که هرکدام، ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودشان رادارند. در داخل بطن جامعه شما افراد بسیار متفاوتی وجود داشته که هرکدام عقیده و شخصیت خودشان را به نمایش می‌گذارند. از افراد طبقه ضعیف جامعه، قشر کارگر و خانواده‌های اشرافی و ثروتمند که بخش عظیمی از قدرت را در دستان خوددارند. شما باید با مدیریت، تمامی آن‌ها را در کنار یکدیگر متحد نگه‌دارید تا جامعه پیشرفت کند. برای مثال ملت‌هایی که در سبک جمهوری اداره می‌شوند، سرشار از قانون‌های گوناگون هستند و دولتمردانی دارد که توسط رأی مردم تعیین‌شده‌اند. همچنین مجلس‌های نمایندگان و دیگر عناصر کشورداری که باید تمامی آن‌ها را مدنظر خود قرار دهید. این مسئله اما در مورد ملت‌های قبیله‌ای متفاوت است زیرا از رهبرهای مختلفی تشکیل‌شده‌اند که هر گروه و فرقه نوع تفکر متفاوتی را دارند که سبک مدیریت شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

Imperator Rome Heirs of Alexander

گیم پلی بازی بیشتر در مدیریت جنبه‌های مختلف خلاصه می‌شود. اینکه چگونه مسائل داخلی خود را حل کنید و سپس به امور خارج از مرزها بپردازید، چه دیپلماسی‌ای را سرلوحه خود قرار دهید و به کدام مناطق لشکرکشی کنید و هزاران امر دیگر در حوزه کشورداری که علاوه بر پیچیدگی خاصی که دارد، لذت‌بخش است و ذهن شما را به تفکر وامی‌دارد و به چالش می‌کشاند. دربسته الحاقی Heirs of Alexander قابلیت جدید نیز به قابلیت‌های متعددی که در بطن گیم پلی بازی وجود دارد اضافه‌شده است که قابلیت ساخت یکی از عجایب هفتگانه (Wonder) برای ملت خودتان است تا اقتدارتان را به رخ تمامی حکومت‌های دیگر بکشید. از مواد اولیه مختلفی که تعداد 9 عدد از آن‌ها در بازی گنجانده‌شده است، می‌توانید برای ساخت این بناهای منحصربه‌فرد استفاده کنید. موادی مانند طلا، نقره و یا حتی سنگ‌های قیمتی. هرکدام از این بناها درصورتی‌که عمر بیشتری را طی کنند، ارزش بالاتری می‌یابند و مزایای بسیار مهمی را برای ملت شما به ارمغان خواهند آورد. برای به دست آوردن منابع موردنیاز بازهم دست شما باز است. می‌توانید غارتگر باشید و منابع ملت‌های دیگر را از آن خود کنید، یا با دیپلماسی و تجارت به منابع خود برسید. درمجموع می‌توان گفت این بازی یک مجموعه کامل برای آموختن حکمرانی و مملکت‌داری را در اختیار شما قرار می‌دهد که تجربه آن خالی از لطف نیست.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Civilization VI و Tropico 6 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 7 Home Premium 64 bit SP1
Processor: Intel® iCore™ i3-550 or AMD® Phenom II X6 1055T
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 460 or AMD® Radeon™ HD 6970

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10 Home 64 bit
Processor: Intel® iCore™ i5- 3570K or AMD® Ryzen™ 3 2200G
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 660 or AMD® Radeon™ R9 380

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Hellenistic kingdoms of the Eastern Mediterranean and Asia take center stage in this Content Pack for Imperator: Rome. Heirs of Alexander add additional context and flavor to this rich and varied landscape, as the great conqueror’s former generals and their descendants try to claim the mantle of the ancient world’s most legendary ruler.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 2.72 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.7 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام خواهش می کنم میشه بگید روی این سیستم اجرا میشه یا نه؟ اگه اجرا میشه با چه کیفیتی؟
    core i7
    nvidia geforce mx450 2gb
    ram 16

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به علی

      پشتیبانی

      سلام
      اجرا میشه