capitan america fortnite
یحیی رحیمی

کاپیتان آمریکا به عنوان هیرو جدید بازی Fortnite معرفی شد

یحیی رحیمی 14 تیر 1399 بدون دیدگاه
1,619 بازدید

دنیای بازی Fortnite تا به حال ابرقهرمان ها و افراد مشهور مختلفی را به خود دیده است. چند وقت پیش کیانو ریوز در بازی حضور یافت و همین چند هفته پیش، هارلی کوین به عنوان یکی از شخصیت های بازی اضافه شد. امروز خبر از اضافه شده کاپیتان آمریکا در فصل سوم بازی فورتنایت منتشر شده است و می توان او را به عنوان هیرو جدید از فروشگاه خریداری کرد.

اگر به فروشگاه بازی Fortnite مراجعه کنید، کاپیتان آمریکا را خواهید دید که با قیمت 2000 V-Bucks چیزی در حدود 20 دلار آمریکا یا 13 پوند انگلستان در دسترس خرید است. اضافه شدن کاپیتان آمریکا مصادف با روز استقلال آمریکا است و از این به بعد می توانید با لباس کاملا آمریکایی او وارد بازی شوید و جلوی دوستانتان به خودنمایی بپردازید.

به مناسبت چهارم ژوئیه، روز استقلال آمریکا، آیتم های دیگری چون ایموجی آتش بازی، کلاه و سپر مخصوص این روز با قیمت 300 سکه در فروشگاه موجود شده است. اگر از بازیکنان قدیمی فورتنایت باشید، قطعا به یاد دارید که این کاپیتان آمریکا بار دیگر در این بازی حضور پیدا کرده است. با اکران فیلم سینمایی Avengers Endgame شاهد اضافه شدن این شخصیت و سپر مخصوص او بودیم که به عنوان یک سلاح قابل پرتاب عمل می کرد.

capitan america fortnite

کاپیتان آمریکا به لیست دیگر ابرقهرمان هایی چون ددپول، آکوامن و هارلی کوین اضافه می شود. طرفداران مارول قطعا از این خبر خوشحال خواهند شد و می توانی روز چهارم ژوئیه را با تم استقلال آمریکا و ابرقهرمانی برخواسته از حس میهن پرستی آمریکایی ها تجربه کنید. Fortnite در طول چند ماه گذشته رشد زیادی به خود دیده است و شاهد برگزاری کنسرت خواننده های مشهور و پخش تریلر فیلم جدید کریستوفر نولان به نام تنت بوده ایم. اپیک به دنبال تبدیل بازی به پلتفرمی گسترده است که علاوه بر بازی، محتوای جداگانه ای هم ارایه دهد.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.