یحیی رحیمی

سریال تلویزیونی Fallout نتیجه همکاری آمازون و Bethesda معرفی شد

یحیی رحیمی 13 تیر 1399 بدون دیدگاه
814 بازدید

سری بازی Fallout بدون شک یکی از پرطرفدارترین بازی های طول تاریخ است. نسخه چهارم این بازی سنگ تمام گذاشت و اسم فالوت را برای همیشه جاودانه کرد. Bethesda تصمیم به همکاری با آمازون به منظور ساخت یک سریال تلویزیونی از این بازی گرفته است.

هر اکانت های توییتر آمازون و بتسدا یک ویدیو کوتاه 20 ثانیه ای را منتشر کرده اند که بیشتر آن به موسیقی اصلی بازی Fallout اختصاص دارد اما در آخر سریال تلویزیونی فالوت نتیجه همکاری Kitler Studios و Bethesda Game Studios معرفی می شود.

استودیو کیتلر به دلیل ساخت سریال معروف Westworld شناخته می شود و تجربه زیادی در زمینه عنوان های علمی تخیلی دارد. در سوی دیگر تاد هاوارد، کارگردان بازی Fallout در روند ساخت سریال شرکت خواهد داشت و به عنوان یکی از تولید کننده های اصلی در صحنه فیلم برداری حضور پیدا خواهد کرد. اعضای تیم ساخت سریال همگی تجربه کافی برای ارایه یک شو بی نظیر را دارند.

سران استودیو کیتلر از بازی فالوت تعریف کرده اند و تک تک صحنه های آن را ستوده اند. آن‌ها همچنین از آمازون به منظور ارایه فرصت ساخت چنین سریالی تشکر کرده اند و هیجان خود را از ساخت پروژه جدید نشان داده اند. تاد هاوارد هم در توییت خود از کار استودیو کیتلر تعریف کرده است و گفته است که چند سالی است به فکر ساخت چنین سریال تلویزیونی است و خوشحال است که آمازون این فرصت را در اختیار آن‌ها قرار داده است تا بالاخره ایده او عملی شود.

کمپانی Kilter Films فعلا مراحل پیش تولید فیلم درام The Peripheral را پشت سر می گذارند و قرار است بعد از پایان این پروژه به ساخت سریال فالوت رو بیاورد. در خبر دیگری، بازی Fallout 76 به لیست بازی های Xbox Game Pass اضافه شده است و بالاخره می توانید بازی را مزه کنید. نظر شما در مورد پروژه جدید چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.