Cyberpunk-2077
یحیی رحیمی

بخش زیادی از بازی Cyberpunk 2077 در ژاپن سانسور خواهد شد

یحیی رحیمی 11 تیر 1399 بدون دیدگاه
837 بازدید

بازی Cyberpunk 2077 به دنبال ارایه یک تجربه متفاوت نسبت به دیگر بازی های موجود است. سبک این بازی می طلبد که دنیایی متفاوت نسبت به بقیه بازی ها ارایه شود و برای اینکه فضای بازی به آنچه در ذهن داریم نزدیک شود، استودیو CD Projekt RED از محتوای غنی و بی پرده ای استفاده کرده است که سطح خشونت آن به هیچ وجه مناسب کودکان و نوجوانان نیست.

سطح خشونت بازی به حدی بالاست که کشورهای مختلف از الان تصمیم های لازم را برای عرضه بازی گرفته اند تا قوانین محلی زیرپا گذاشته نشود. وب سایت Press Start در این مورد گفته است که نسخه استرالیای بازی Cyberpunk 2077 سانسور نخواهد شد. این کشور قوانین سفت و سختی در مورد بازی های ویدیویی دارد و استرالیایی ها می توانند بدون مشکل، تمامی محتوای بازی را تجربه کنند.

در ادامه گزارش وب سایت نامبرده گفته شده است که نسخه ژاپنی بازی Cyberpunk 2077 سانسور زیادی به خود خواهد دید. ژاپنی ها در مورد اعضای بدن قوانین جداگانه ای نسبت به کشورهای غربی دارند و به همین دلیل محتوایی که مناسب گیمرهای این کشور نباشد، حذف خواهد شد. کاربران ژاپنی یک نسخه جداگانه دریافت خواهند کرد که حتی منو آن هم برای رعایت قوانین محلی تغییر پیدا کرده است.

ژاپن سالهاست قوانین سختی را در مورد محتوای خشونت آمیز وضع کرده است. ناشران فیلم های سینمایی و بازی های ویدیویی برای پخش محصول خود در این کشور نیاز به تغییراتی در محصول خود دارند تا با فرهنگ ژاپنی یکسان شود. در خبر جداگانه ای، مکانیزم دیوار نوردی از بازی Cyberpunk 2077 حذف شده است. استودیو گفته است که این عمل گیم پلی و فیزیک بازی را به هم زده است و کنترل آن چندان برای تولید کنندگان آسان نبوده است. به همین دلیل ویژگی دیوار نوردی و حرکت روی دیوار از بازی کنار رفته است.

بازی سایبرپانک 2077 روز 19 نوامبر مصادف با 29 آبان منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.