NBA-2K21
یحیی رحیمی

بازیکن روی کاور اصلی بازی NBA 2K21 معرفی شد

یحیی رحیمی 11 تیر 1399 بدون دیدگاه
656 بازدید

بازی NBA 2K21 در رویداد معرفی کنسول پلی استیشن 5 رونمایی شد. تریلر اولیه تنها یک نمای محدود را به ما نشان داد و چندان اطلاعاتی در مورد بازی دریافت نکردیم. کمپانی 2K Games امروز اولین تصاویر از کاور اصلی بازی را معرفی کرده است و حالا می دانیم چه کسی روی جلد بازی قرار خواهد داشت.

همان طور که در تصویر هم مشاهده می کنید، دامیان لیلارد که به عنوان گارد تیم Portland Trail Blazers شناخته می شود روی جلد اصلی بازی NBA 2K21 قرار دارد. لیلارد یکی از برجسته ترین بازیکنان لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکاست و در طول 8 سال گذشته به عنوان یکی از بهترین بازیکنان لیگ شناخته شده است. لیلارد در واکنش به انتخاب او به عنوان بازیکن کاور گفته است:

این لحظه مهمی برای حرفه من به عنوان یک بازیکن NBA است. من سالهاست که طرفدار سری بازی NBA 2K هستم و عاشق این هستم که بازی تمامی جنبه های بسکتبال را در نظر دارد. من بازیکن مشتاقی هستم و این افتخار است که حالا به لیست دیگر بازیکنان عالی NBA می پیوندم که تصویرشان روی کاور قرار داشته است. من واقعا از تمامی طرفدارانم تشکر می کنم و منتظر آن هستم که همه بازی امسال را تجربه کنند.

لیلارد یکی از سه بازیکنی است که امسال روی جلد بازی NBA 2K21 خواهند بود. از آنجایی که بازی روی کنسول های Xbox Series X و PS5 هم منتشر خواهد شد، بازیکن روی کاور آن‌ها متفاوت خواهند بود. فعلا در مورد دیگر بازیکنان چیزی نمی دانیم اما از آنجایی که زیون ویلیامسون در تریلر معرفی بازی حضور داشت، احتمال برگزیدن او به عنوان بازیکن روی کاور وجود دارد.

در چند سال اخیر شاهد انتخاب بازیکنان قدیمی و اسطورهای بسکتبال حرفه ای آمریکا به عنوان شخصیت روی جلد بازی بودیم. ممکن است امسال به دلیل حادثه تلخ از دست دادن کوبی برایانت، او را هم روی کاور اصلی مشاهده کنیم.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.