دانلود بازی Tenderfoot Tactics برای PC
دانلود بازی Tenderfoot Tactics برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tenderfoot Tactics برای PC

پارسی گیم 12 آبان 1399 بدون دیدگاه
3,856 بازدید

دانلود بازی Tenderfoot Tactics برای کامپیوتر

دنیای بازی‌های ویدیویی شاخ و بزرگ زیادی پیداکرده است و چند سالی است که بازی‌هایی با روایت داستانی مدرن و استایل هنری بسیار خاص پدید آمده‌اند که تجربه‌ای مینیمال اما مفهومی در اختیار کاربر قرار می‌دهند. بازی Tenderfoot Tactics که توسط شرکت Ice Water Games منتشرشده، یک اثر نقش‌آفرینی نوبتی در مورد دنیای معنوی و ارواحی است که در جهان می‌چرخند و کنار یکدیگر، تجارب عجیبی کسب می‌کند. گروهی از گابلین ها را در سرزمین جادو هدایت کنید و به دنبال یافتن جواب، معماهای مختلف را حل کنید تا کلید حل سؤالات بازی در اختیار شما قرار گیرد.

بازی Tenderfoot Tactics با پیش درآمدی در مورد یک مه عجیب شروع می‌شود که در خفا و سکوت، جنگل‌های سرزمین جادویی را می‌خورد و از بین می‌برد و هیچ‌چیز برای آنکه خانه بنامیم، باقی نگذاشته است. شما همراه گروهی از ارواح خواهید شد که توانایی‌های جادویی دارند و به دنبال نجات شهر و ساحل زیبای شهرشان هستند. هدف اصلی بازی، پیدا کردن منشأ این مه مرگ‌آور است و اگر ممکن باشد، پایان دادن به این بلا که هرروز بخش‌های تازه‌ای را می‌بلعد. این داستان روحانی توسط یک گیم پلی نوبتی دنبال می‌شود که بدون هیچ‌گونه آموزش، به خورد شما داده می‌شود. لازم است از آیتم‌های موجود در محیط به نفع خود استفاده کنید اما یادتان باشد که طبیعت، هیچ عملی را بدون عکس‌العمل و نتیجه باقی نمی‌گذارد. ممکن است اعمالی که حالا انجام می‌دهید، بعدها باعث خشکیدن رودهایی شوند که همچون شاهرگ حیات طبیعت عمل می‌کنند.

دنیای بازی Tenderfoot Tactics به‌صورت مینیمال طراحی‌شده که جلوه‌ای بسیار زیبا به آن بخشیده است. سراسر این دنیا پر از مکان‌های کشف نشده و شخصیت‌هایی است که می‌توانند رفیق راه شما باشند. در طول بازی با مبارزاتی مواجه می‌شوید که به‌صورت نوبتی پیش می‌روند و باید در هر نوبت، تصمیم مناسبی برای حمله و دفاع بگیرید. می‌توانید توانایی‌های شخصیت اصلی را قبل از نبرد تعیین کنید و گابلین های تحت هدایت خود را به صورت مناسب کنار هم بچینید. بازی حین مبارزه گزینه‌های زیادی در اختیار شما قرار نمی‌دهد و همه‌چیز مینیمال دنبال می‌شود. هرکدام از گابلین ها دارای ویژگی‌های خاصی هستند که تحت کلاس‌هایی طبقه‌بندی‌شده‌اند. هر چه پیشرفت بیشتری داشته باشید، این کلاس‌ها هم افزایش می‌یابند. آیتم‌های زیادی برای غارت وجود دارند که همه‌ی این مکانیسم‌ها کنار هم، یک تجربه فراموش‌نشدنی ارائه داده‌اند. اگر به بازی‌های این سبک علاقه دارید، Star Renegades و Othercide را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Tenderfoot Tactics با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1+
Processor: 2.5 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Dedicated GPU with SM4+
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

A novel, deterministic combat system, with easy to grasp rules and astonishing depth. No random miss chances. No damage ranges. Manipulate the elements to turn the battlefield to your advantage, but beware the consequences, as nature is complex and fickle. Open chasms, raise mountains, boil lakes, drain rivers. Start fires you later regret. Unearth ancient ruins, discover strange artefacts, and meet new friends, in a lush, painterly world. Explore the reaches of the archipelago by boat. Take to the skies as a bird to survey the landscape and plan the best route forward.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.