پارسی گیم

دانلود بازی Borderlands The Pre-Sequel Remastered برای PC

پارسی گیم 17 فروردین 1398 1 دیدگاه
8,892 بازدید

دانلود بازی Borderlands The Pre-Sequel Remastered برای کامپیوتر

کمتر کسی پیدا می‌شود که سری بازی‌های Borderlands را نشناسد و سبک این سری کاملاً خاص است و دنیای عجیب‌وغریب و هنری را شاهد هستیم و البته قابلیت Co-Op را نیز نمی‌شود فراموش کرد و به‌خوبی این سری را برجسته کرده است. بعد از دو نسخه دیوانه‌وار حالا شاهد Borderlands: Pre-Sequel هستیم و سازندگان بازی تصمیم گرفته‌اند که ما را به دنیایی قبل از نسخه دوم ببرند و شخصیت‌هایی که قابل بازی کردن نبودند را در دسترس ما قرار دهند. اتفاقات بازی بین نسخه‌های اول و دوم است و Vault Hunter ها به سمت قهر سیاره پاندورا به نام آلپیس قرار کرده‌اند و دنبال یافتن راز سیگنال‌های مرموزی از سمت این قمر هستند و شاهد تغییراتی در زمینه گیم پلی هستیم. این بار اما Gearbox Software نسخه ریمسترشده بازی را منتشر کرده است و حالا گرافیک نسل هشتمی آن مزه دیگری دارد.

همان‌طور که گفتیم، داستان بین نسخه‌های اول و دوم Borderlands جاری است و یک سیگنال عجیب باعث سفر Vault Hunter ها به قمر آلپیس شده است. با توجه به اینکه در این قمر، جاذبه شدت کمتری دارد، المان‌های گیم پلی جدیدی را شاهد هستیم و مثلاً پرش‌های طولانی و جت پک‌ها بخش جدید بازی هستند و در این نسخه می‌توانیم حتی دشمنان را فریز کنیم و نباید از کلاس‌های جدید اضافه‌شده نیز بگذریم. بخش چند نفره همانند نسخه‌های پیشین جذاب است و مأموریت‌های متنوعی نیز منتظر شما هستند و قرار نیست که تنها یک فرد را بکشید یا یک سری منابع را به دست آورید. محیط بازی نسبت به نسخه‌های پیشین تغییراتی داشته است و حالا باکیفیت 4K، این بازی مزه دیگری دارد و واقعاً گرافیک هنری آن جای تحسین و تشویق دارد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سری Borderlands این است که می‌شود هزاران نوع سلاح و آیتم گوناگون را ساخت و پیدا کرد و از این بابت نیز ضعفی مشاهده نخواهید کرد و همانند نسخه‌های قبلی می‌توانید با هر چه دستتان می‌رسد، دشمن را زمین‌گیر کنید. صداگذاری همچنان فوق‌العاده است و موسیقی لذت بخشی را می‌شنویم و بازی اصلاً حس خسته‌کننده‌ای را منتقل نمی‌کند. Borderlands: The Pre-Sequel نسبت به نسخه‌های پیشین خود، تغییرات زیادی نداشته است و همان خط‌مشی را ادامه داده است و البته میزان جذابیت سری‌های قبلی را نیز به‌خوبی حفظ کرده است. بزرگ‌ترین مزیت سری Borderlands همین گیم پلی فوق‌العاده روان و درگیر کننده آن است و حالا چه‌بهتر که آن را با گرافیک نسل هشتمی تجربه کنیم. همه‌چیز برای دیوانه شدن آماده است و منتظر چه هستید؟ ساعت‌ها داستان و گیم پلی فوق‌العاده جذاب منتظر شماست.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64-Bit
Processor: Intel i3 530 @2.93 GHz/AMD Phenom II X4 805 @2.5 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 780 @3GB/AMD Radeon HD 7970 @3GB
DirectX: Version 9.0
Sound Card: DirectX 9 Compliant

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Increase the visual fidelity of Borderlands: The Pre-Sequel and its DLC with upgraded and remastered environment, character, and weapon textures. Playing at 4K resolution will provide the greatest enhanced visuals, but improvements can be seen on lower resolution displays as well.

Ultra HD Texture Pack Includes:

Remastered 4K environment textures, including geometry and skyboxes
Remastered 4K characters and vehicles
Remastered 4K weapon meshes and textures
Improved Anti-Aliasing implementation, including improved edge line implementation
This includes improved ink line definition and framing/outline around character models
Improved Screen Space Ambient Occlusion
An improved SSAO method for more realistic ambient lighting.
Higher Resolution Dynamic Shadows
Improved quality and smoothness of shadows, especially during movement

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 16.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه