یحیی رحیمی

واکنش مدیر اکس باکس به شایعات بازی های Fable 4 و Perfect Dark

یحیی رحیمی 9 تیر 1399 بدون دیدگاه
381 بازدید

مدیر بخش مارکتینگ مایکروسافت به نام آرون گرین برگ در گفتگویی از احتمال ساخت بازی های Fable 4 و نسخه تازه Perfect Dark صحبت کرده است. او گفته است که می داند مردم تشنه خبر هستند و همه منتظر معرفی بازی های انحصاری Xbox Series X. به گفته گرین برگ شایعات منتشر شده اشتباه هستند و نباید گول آن‌ها را خورد.

احتمال توسعه بازی Fable 4 و Perfect Dark با ایجاد یک اکانت توییتر به اسم این بازی ها قوت گرفته بود. مایکروسافت به منظور جلوگیری از انتشار شایعات جدید، وارد عمل شده است و همه چیز را رد کرده است. گرین برگ در مورد اکانت های ساخته شده گفته است که ایجاد آن‌ها به معنی ساخت بازی نیست و این حساب ها مدت هاست که هیچ فعالیتی نداشته اند.

گرین برگ در ادامه گفته است که مایکروسافت موظف به ساخت اکانت های توییتر برای بازی ها و پروژه های آینده خود است و حتی اگر برنامه ای برای ساخت این بازی ها وجود نداشته باشد، باز هم باید یک اکانت برای آن‌ها ایجاد شود تا کسی از اسم و آی دی در نظر گرفته شده استفاده نکند.

در مورد اکانت توییتر بازی The Perfect Dark اما قضیه کمی متفاوت است. این اکانت توسط یکی از طرفداران ساخته شد و یکی از کهنه کاران اکس باکس به نام Ken Lobb نیز آن را فالو کرد. این باعث شد که شایعه ساخت نسخه تازه بیشتر از پیش قوت بگیرد اما باید گفت که چنین پروژه ای در دست ساخت نیست و مایکروسافت شخصا همه چیز را رد کرده است.

تا به حال شایعات زیادی در مورد بازی Fable 4 منتشر شده است و تعدادی باور دارند که یک گروه دیگر در استودیو Playground شروع به ساخت بازی فیبل 4 در سال 2018 کرده اند. یوروگیمر هم در گزارش خود از داستان محور بودن بازی و وجود المان های جهان گستر و اکشن نقش آفرینی گفته بود. نظر شما چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.