disco elysium
یحیی رحیمی

ساخت یک سریال تلویزیونی از بازی محبوب Disco Elysium

یحیی رحیمی 8 تیر 1399 بدون دیدگاه
326 بازدید

ZA/UM استودیو و ناشر بازی های ویدیویی به تازگی از ساخت یک سریال تلویزیونی از بازی Disco Elysium خبر داده است. بر اساس گفته Variety این سریال تلویزیونی مهره های با تجربه ای در اختیار دارد و انتظار کیفیت بالایی از این سریال می رود.

شرکت Dj2 Entertainment به منظور ساخت سریال با ZA/UM همکاری نزدیکی برقرار کرده است. مالک این کمپانی قبلا در شرکت پارامونت پیکچرز حضور داشته است و یکی از مهره های اصلی فیلم لایو اکشن Sonic the Hedgehog نیز شناخته می شود. فعلا نویسنده و زمان پخش سریال دیسکو الیسیم مشخص نیست و در ماه های آینده اطلاعات بیشتری خواهیم فهمید.

مدیر تیم نویسنده های استودیو بازی Disco Elysium به نام هلن هیندپر خوشحالی خود را از همکاری صورت گرفته نشان داده است و گفته است که مایل به کار روی ایجاد یک داستان سینمایی از بازی است و خوشحال است که بازی می تواند مخاطبان جدیدی پیدا کند و باور دارد که این فرصت فوق العاده نباید از دست رود.

خود Dj2 علاوه بر فیلم سینمایی سونیک روی ساخت یک سری فیلم های دیگر برگرفته از بازی های ویدیویی کار می کند. از جمله آن‌ها می توان به Life is Strange، Ruiner، Sleeping Dogs و We Happy Few اشاره کرد. استودیو تجربه کاملی در ساخت سریال و فیلم های سینمایی دارد و همکاری صورت گرفته می تواند به نفع هر دو استودیو بازی و فیلم باشد.

بازی Disco Elysium در سال 2019 راهی بازار شد و از نظر منتقدان یک عنوان خلاق و فوق العاده لقب گرفت. نمره های دریافتی از سوی منتقدان خود کیفیت بازی را نشان می دهند و همین باعث شد که در آخر چندین جایزه عاید توسعه دهندگان و استودیو کوچک بازی شود.بازی Disco Elysium شمارا با دنیایی کاملاً باز و انتخاب‌های متعدد رها می‌سازد. می‌توانید صحبتی گرم با فردی داشته باشید یا اینکه حوصله فک زدن او را نداشته باشید و دست به خشونت بزنید. کارهای جالبی علاوه بر کارآگاهی می‌توانید انجام دهید و برای نمونه ترانه خواندن و همچنین رقصیدن از بخش‌های اصلی بازی است.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.