Fortnite-Christopher-Nolan
یحیی رحیمی

فیلم های کریستوفر نولان را حالا در Fortnite تماشا کنید

یحیی رحیمی 5 تیر 1399 بدون دیدگاه
681 بازدید

بازی Fortnite مدت هاست که از قالب یک بازی معمولی خارج شده است و خود را به عنوان یک پلتفرم به همه شناسانده است. تا به حال چند کنسرت مختلف داخل بازی فورتنایت برگزار شده است که رکوردهای جالبی نیز به ثبت رسانده است. مدتی پیش از پخش تریلر فیلم جدید کریستوفر نولان به نام تنت در این بازی خبردار شدیم و حالا تمامی فیلم های ساخته شده او به این بازی محبوب اضافه شده است.

کریستوفر نولان بیشتر با فیلم هایی چون شوالیه تاریکی و Inception شناخته می شود. این آخر هفته می توانید چندین فیلم ساخته شده او را در بازی Fortnite تماشا کنید و دیگر لازم نیست حتما به بازی بپردازید. در حال حاضر تنها سه فیلم محبوب او به نام های اینسپشن، بتمن آغاز می کند و همچنین پرستیژ در بازی پخش خواهند شد و می توانید یکی از آن‌ها را به انتخاب خود به صورت زنده تماشا کنید.

البته این موضوع بستگی به موقعیت مکانی شما نیز خواهد داشت و پخش فیلم برای کشورهای مختلف در ساعت های گوناگونی انجام خواهد شد. برای نمونه اگر ساکن، ایالات متحده، مکزیک یا ژاپن باشید می توانید تنها فیلم اینسپشن را آنهم در ساعت های 5 صبح، 5 عصر و 9 شب به وقت محلی تماشا کنید.

در صورتی که ساکن اروپا هستید، فیلم پرستیژ در ساعت 9 شب به وقت محلی در اختیار شما قرار خواهد گشت و فیلم بتمن آغاز می کند نیز در کشورهای برزیل و هند در ساعت 1 صبح و 1 بعد از ظهر به وقت محلی نمایش داده خواهد شد. این تنها کشورهایی با جامعه بازیکنان زیاد است و اگر در کشورهای دیگری ساکن هستید، می توانید سری به وب سایت خود اپیک گیمز بزنید و از ساعت دقیق پخش فیلم ها آگاه شوید.

بازی Fortnite روی کنسول های نسل هشتم، PC و همچنین موبایل های هوشمند در دسترس است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.