need for speed hot persuit
یحیی رحیمی

شایعه: ریمستر بازی Need for Speed: Hot Pursuit در دست ساخت است

یحیی رحیمی 4 تیر 1399 بدون دیدگاه
931 بازدید

کمپانی EA مدتی است روی انتشار نسخه های ریمستر بازی های قدیمی خود تمرکز کرده است و می خواهد که بازی های کلاسیک و موفق قدیمی را در اختیار قشر تازه گیمرها قرار دهد. از جمله این بازی ها می توان به Command and Conquer و همچنین Burnout Paradise اشاره کرد و اشاراتی به ریمستر کلکسیون Mass Effect نیز شده است اما حالا شایعه ای در مورد بازسازی بازی Need for Speed: Hot Pursuit مطرح شده است.

جف گراب که یکی از خبرنگاران مطرح وب سایت GamesBeat است در مورد احتمال ریمستر بازی Need for Speed: Hot Pursuit که در سال 2010 منتشر شده است خبر داده است. او گفته است که فرایند ریمستر شروع شده است و به زودی اطلاعاتی در این مورد منتشر خواهد شد. او همچنین گفته است که بیش از 7 بازی مختلف نیز توسط EA روی کنسول Switch عرضه خواهند شد و احتمالا این نیز یکی از همین ها باشد.

گفتنی است Need for Speed: Hot Pursuit Remaster قرار است روی PC و کنسول های مختلف منتشر شود. مشخص نیست که آیا بازی روی PS5 و Xbox Series X نیز منتشر خواهد شد یا خیر اما احتمال اینکه بازی فراپلتفرم باشد وجود دارد. فعلا همه چیز در حد یک شایعه است و باید منتظر خبرهای رسمی باشیم. هر چند فردی که این شایعه را مطرح کرده است، تاریخچه مطمئنی در این مورد دارد.

Need for Speed: Hot Pursuit در سال 2010 به‌عنوان «بهترین بازی مسابقه‌ای» شناخته شد و از طرف Gaming Excellence جایزه «بهترین گرافیک» را دریافت کرد. همه وب‌سایت‌ها و مجلات از ماشین‌های جدید و سرعت ‌بالای آن‌ها تعریف کردند و Hot Pursuit موفق شد تا نمرات خوبی را دریافت کند. استودیو Criterion نیز که توسعه دهنده بازی است حق ساخت دنباله نید فور اسپید را به دست آورده است و در حال ساخت جدیدترین نسخه بازی برای انتشار روی کنسول های جدید است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.