Madden NFL 20
یحیی رحیمی

Madden NFL 20 ماه اوت عرضه خواهد شد: پوستر اصلی بازی منتشر شد

یحیی رحیمی 6 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
758 بازدید

فصول جدید فوتبال چه آمریکایی و چه اروپایی، مانند برق و باد می گذرند و دوباره فصل جدیدی پیش روی طرفداران این بازی قرار می گیرد. انگار همین چند روز پیش بود که مسابقه Super Bowl برگزار شد و حالا با توجه به معرفی بازی Madden NFL 20 ، هیجان فوتبال باردیگر در رگ های بازیکنان احساس می شود.

امروز EA Sports رسما اعلام کرد که Madden NFL 20 به طور رسمی در تاریخ 20 اوت 2019 برای کنسول های PS4، Xbox One و PC از طریق EA Origin عرضه خواهد شد. در کنار پرده برداری از تاریخ انتشار بازی، شاهد انتشار پوستر اصلی بازی که هستیم و با توجه به آن می توان گفت که بازیکن تیم کانزاس سیتی به نام پاتریک موهامس روی پوستر اصلی بازی قرار خواهد گرفت و امسال عکس او را همه جا خواهیم دید.

موهامس جوان رکورهای جالبی را پشت سر گذاشته است و برای نمونه به اولین Quarterback در تاریخ NFL تبدیل شد که توانسته توپ را بیش از 5000 یارد در یک فصل فوتبال آمریکایی، چه در کالج و چه در خود NFL، پرتاب کند. او همچنین سومین Quarterback هست که موفق به کسب حداقل 50 عدد پاس گل در یک فصل شده است. برای افرادی که آشنا به فوتبال آمریکایی نیستند باید بگویم که Quarterback مهمترین نقش را برعهده دارد و همان کسی است که کل زمین را می بیند و باید به بازیکن درستی پاس بدهد تا او بتواند بدود و همراه توپ از زمین خارج شود.

EA همچنین چندین ویژگی جدید از Madden NFL 20 را نیز رونمایی کرده است. شاهد یک بخش داستانی به نام Face of the Franchise: QB1 هستیم و این مود به بازیکنان اجازه می دهد تا کوارتربک خودشان را بسازند و از مسابقات کالج به سطح NFL راه یابند. همچنین سناریوهای مختلفی برای این بازیکن پیش خواهد آمد و چالش های خوبی در انتظار بازیکن خواهد بود.

با این حساب Madden NFL 20 در تاریخ 2 اوت برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.