دانلود بازی Command & Conquer Remastered Collection برای PC
دانلود بازی Command & Conquer Remastered Collection برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Command & Conquer Remastered Collection برای PC

پارسی گیم 17 خرداد 1399 17 دیدگاه
38,084 بازدید

دانلود بازی Command & Conquer Remastered Collection برای کامپیوتر

زمانی بود که با لودشدن بازی Command & Conquer هیجان عجیبی در دلمان زنده می‌شد. همان لحظه‌هایی که تصاویر اولیه بازی جلوی چشممان کنار می‌رفت و به‌یک‌باره عطش عجیبی برای فتح تمام دنیا در این بازی شکل می‌گرفت. سال 1995 شروع یک فرانچایز دوست‌داشتنی بود و حالا 25 سال از روزی که این بازی ژانر استراتژیک را تکان داد می‌گذرد. استودیو Petroglyph برای زنده کردن خاطرات دست به ریمستر نسخه‌های اولیه بازی زده است و حالا می‌توانید با دانلود بازی Command & Conquer Remastered Collection دو نسخه اولیه بازی را یکجا با گرافیک 4K و فریم ریت بالا دریافت کنید. پادشاه بازی‌های استراتژیک تختش را پس گرفته است.

بازی Command & Conquer Remastered Collection شامل دو نسخه اولیه به نام‌های Command & Conquer: Tiberian Dawn و Command & Conquer: Red Alert است. سال‌ها از انتشار این دو بازی می‌گذرد و حالا که شاهد ریمستر این بازی‌ها هستیم، می‌توانیم دوباره همان جدال کلاسیک و هیجان‌انگیز را تجربه کنیم. در نسخه Red Alert به سال 1946 و شهر نیومکزیکو سفر می‌کنیم. این‌جایی است که آلبرت انیشتین منتظر سفر در زمان است. او ماشین زمانش را روشن می‌کند و خود را در سال 1924 پیدا می‌کند و خود را از تاریخ پاک می‌کند. همین باعث می‌شود که تاریخ کاملاً تغییر یابد. بدون نازی‌ها، این شوروی است که دامنه قدرت خود را گسترش داده است و حتی مرزهای خود را به چین نیز کشانده است. در سوی دیگر ائتلاف کشورهای غربی جنگ بزرگی را علیه ارتش سرخ به راه می‌اندازند و این‌طور است که جنگ شروع می‌شود و کنترل نیروها در اختیار شما قرار می‌گیرد.

در نسخه Tiberian Dawn اما داستان برخورد یک سیارک به زمین روایت می‌شود و این‌طور است که پای فرازمینی ها باز می‌شود. بازی Command & Conquer Remastered Collection هر دو این بازی‌ها را باکیفیتی بی‌نظیر و گرافیکی امروزی ارائه می‌کند و خوشبختانه کنترل‌های بازی نیز دقیقاً مشابه بازی‌های امروز است. همچنین می‌توانید گرافیک قدیمی را هم مشاهده کنید و آن را با نسخه فعلی مقایسه کنید. نکته بسیار مهم این بازی، قرار دادن بیش از 7 ساعت موسیقی متن نسخه‌های اولیه است که این دفعه با ریمستری جادویی، شاهد یکی از بهترین موسیقی‌های بازی میان عنوان‌های استراتژیک هستیم. علاوه بر این‌ها قابلیت ساخت ماد و همچنین جلوه‌های سینمایی نیز گنجانده‌شده است و به نظر منتقدان این بازی ارزش ساعت‌ها تجربه کردن را دارد. سربازان منتظر شما هستند، خوش برگشتید فرمانده! در این سبک بازی‌های Total War: Warhammer II و Company of Heroes نیز به شما پیشنهاد می‌شود.

در ادامه برای دانلود بازی Command & Conquer Remastered Collection با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1/10 (64-bit Version)
Processor: Intel Core 2 Duo E4600 @ 2.4ghz or AMD Athlon 64 X2 6400 @ 2.4ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 420 or ATI Radeon HD 5570
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 32 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1/10 (64-bit Version)
Processor: Intel Core i5 4690K or AMD Ryzen 7 1700
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 or ATI Radeon HD 7850
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 32 GB available space
Additional Notes: Hard Drive Space: 32 GB on SSD

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Command & Conquer and Red Alert defined the RTS genre 25 years ago and are now both fully remastered in 4K by the former Westwood Studios team members at Petroglyph Games. Includes all 3 expansion packs, rebuilt multiplayer, a modernized UI, Map Editor, bonus gallery of unreleased FMV footage, and over 7 hours of legendary remastered music by Frank Klepacki. Welcome back, Commander.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 19.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.4 از میانگین رای 8 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 17 دیدگاه
  • Avatar

    رضا

    مهمان

    سلام واحترام یادش بخیر با پلی استیشن ۱ های بزرگ شبکه ای میزدیم ۲۰ سال پیش حدودا بهترین بازی و فکر کنم اولین بازی معرکه استراتژیک بود کلی خاطره و هیجان داریم ازش عالی بود حتما نصب میکنم ممنونم از سایت خوبتون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Jalal

    مهمان

    سلام و خسته نباشید،ممنونم ازت ادمین بخاطر بازی ببخشیدتو این بازی کسی میدونه چه جوری باید تمام نقشه رو فعال کرد؟ تو بازی قدیمی ps1 مربع و ضربدر و دایره و مثلث داشت رمز رو میزدی نقشه فعال میشد اما این بازی نداره,کسی میدونه چطوری میشه تمام نقشه رو فعال کرد؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    جلال

    مهمان

    چرا نقشه کامل دیده نمیشه،چیکار کنیم نقشه رو بتونیم کامل ببینیم؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 17 دیدگاه