darth vader star wars
یحیی رحیمی

تمدید قرارداد انحصاری توسعه بازی های جنگ ستارگان میان EA و دیزنی

یحیی رحیمی 4 تیر 1399 بدون دیدگاه
566 بازدید

در طول سالهای پیشین، بازی های متعددی از فرانچایز جنگ ستارگان توسط EA ساخته و منتشر شده اند. از جمله آن‌ها می توان به عنوان آنلاین Star Wars Battlefront II و همچنین بازی داستانی Star Wars Jedi Fallen Order اشاره کرد و حالا این ناشر آمریکایی به دنبال کسب موفقیت بیشتر با بازی Star Wars Squadrons است.

مدیرعامل EA در کنفرانس سرمایه گذاران این کمپانی گفته است که به دنبال دو برابر کردن موفقیت به دست آمده از توسعه بازی های جنگ ستارگان است و به همین دلیل قراراداد انصحاری میان این کمپانی و دیزنی تمدید خواهد شد. او گفته است که رابطه نزدیکی با دیزنی و LucasArts دارد و قدم ها برای تقویت این رابطه برداشته شده است:

andrew wilsonمن دوباره می گویم، رابطه فوق العاده ای با دیزنی و LucasArts داریم. این رابطه به اولین بازی ما در سال 2011 به نام Star Wars: The Old Republic برمی گردد و از آن زمان موفقیت زیادی چه در زمینه شوتر، نقش آفرینی، اکشن ماجراجویی، MMORPG و همچنین موبایل داشته ایم و باور دارم این موفقیت با بازی Squadrons نیز تکرار خواهد کرد. در نتیجه ما می خواهیم همکاری ما تمدید شود. دیزنی از IP های ما رضایت زیادی دارد و ما نیز به توسعه محتوای جدید ادامه خواهیم داد.

مدیرمالی کمپانی EA در همین جلسه از موفقیت به دست آمده توسط بازی Fallen Order گفته است: « تیم توسعه بازی همکاری فوق العاده با لوکاس آرتس به منظور ساخت شخصیت ها و محتوای جدید داشت که تا به حال در این سطح کاری انجام نشده است و در تاریخ جنگ ستارگان بی سابقه است. این نشان دهنده خلاقیت تیم ماست و ما حالا یک پایه و اساس برای تولید بازی های دیگر در سال های آینده پیدا کرده ایم. »

EA بازی جدیدی را نیز معرفی کرده است که به نظر یک عنوان هوانوردی با جت های جنگی است. این بازی تنها در حالت اول شخص اجرا خواهد شد و قرار است به صورت VR نیز در دسترس باشد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.