دانلود بازی Space Engineers برای PC
دانلود بازی Space Engineers برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Space Engineers برای PC

پارسی گیم 7 تیر 1399 بدون دیدگاه
12,517 بازدید

دانلود بازی Space Engineers برای کامپیوتر

Space Engineers نام یک عنوان سندباکس جهان باز است که توسط استدیو مستقل اهل جمهوری چک یعنی Keen Software House ساخته و به صورت دیجیتالی عرضه شده است. از سال 2013 که Keen Software House در حال ساخت Space Engineers بود و اجازه دسترسی زودتر از انتشار در استیم از طریق Early Access را داده بود، بیش از 1 میلیون نسخه از این عنوان به فروش رسید که رقمی قابل توجه برای یک بازی مستقل بوده است. در 15 دسامبر 2016 این بازی به‌صورت رسمی وارد مرحله بتا شد و سرانجام در تاریخ 29 فوریه 2019 به انتشار رسید. Space Engineers توسط موتور VRAGE 2.0 بازیسازی شده که جالب است بدانید این موتور بازیسازی توسط همین استدیو توسعه داده شده است.

بازی Space Engineers یک سند باکس جهان باز است که در آن شما به مهندسی، ساخت‌وساز، اکتشاف و بقا در فضا و کره ی زمین مشغول خواهید شد. بازیکنان در Space Engineers می توانند به ساخت سفینه های فضایی، تأسیس ایستگاه های فضایی و درون سیاره ای در مساحت های متفاوت و کشتی فضایی بپردازند که به‌وسیله آن‌ها می توانید به گشت‌وگذار در فضا و سیاره ها برای جمع کردن منابع مشغول شوید تا در دنیای پهناور و پر رمز و راز Space Engineers به بقای خود ادامه دهید.

فیزیک در بازی Space Engineers اهمیت زیادی دارد و نقش مهمی را ایفا کرده است. برای مثال، بازیکن می تواند هر اشیاء را با هم ترکیب کند یا آن را تکه‌تکه و جدا کند یا حتی می تواند به آن آسیب بزند و آن را نابود سازد. لازم به ذکر است که Space Engineers در دو حالت Single Player و MultiPlayer قابل تجربه است.

جدیدترین ساخته استدیو Keen Software House یک سند باکس جهان باز معمولی نیست و با آزادی عمل بسیار و خلاقیت مثال‌زدنی، Space Engineers را تبدیل به یک بازی فراتر از یک عنوان مستقل کرده است. جالب است بدانید که Space Engineers در سال 2013 در جشنواره معتبر IndieDB Game of The Year رتبه چهارم را مال خود کرد و همچنین برنده بهترین بازی آنلاین در جشنواره Perpetuum MOB شده است. در سال 2015 نیز به‌عنوان بهترین بازی مستقل از سوی IndieDB Game of The Year شده است که این ادعا را اثبات می کند؛ بنابراین اگر به دنبال یک بازی سند باکس جهان باز خلاقانه که همراه با حال و هوای فضا باشد، پیشنهاد می کنیم که Space Engineers را تجربه کنید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows 7 (latest SP) 64-bit
Processor: Intel i5 @ 3.0 GHz or higher (or AMD equivalent)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce 750/Radeon R9 270X or higher
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space
Sound Card: DirectX® compatible on-board
Additional Notes: No internet connection needed for single player, but for multiplayer we recommend 5Mbit/s or more

سیستم پیشنهادی :

OS: Microsoft Windows 7 (latest SP) 64-bit
Processor: Intel Quad Core i7 @ 4.5 GHz or higher (or AMD equivalent)
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Geforce 1070 GTX / Radeon RX Vega 56 or higher
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space
Sound Card: DirectX® compatible on-board
Additional Notes: No internet connection needed for single player, but for multiplayer we recommend 5Mbit/s or more

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Space Engineers is a voxel-based sandbox game set in space and on planets. It is being developed and published by Czech Republic developer Keen Software House. Since 2013, it has been available on Steam as an early access game. While still in active development, Space Engineers has sold over one million units. In May 2015, the game’s source code was made available to the community for easier modding. On December 15, 2016, the game officially entered Beta and was officially released on February 28, 2019. Gameplay of Space Engineers begins with the player selecting or joining a world with specific settings, such as the number of asteroids and the available starting equipment. When creating or editing a world, several advanced options are available to change how the player will interact with the world, and how the worlds will appear.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 13.9 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.