دانلود بازی Ninja JaJaMaru The Great Yokai Battle Plus Hell برای PC
دانلود بازی Ninja JaJaMaru The Great Yokai Battle Plus Hell برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ninja JaJaMaru The Great Yokai Battle Plus Hell برای PC

پارسی گیم 20 خرداد 1401 بدون دیدگاه
1,723 بازدید

دانلود بازی Ninja JaJaMaru The Great Yokai Battle Plus Hell برای کامپیوتر

یکی از جذاب‌ترین اتفاقات در دنیا، خلق دستگاه‌های آرکید در دهه 80 و آغاز پادشاهی بازی‌های ویدئویی بود. این بازی‌ها که از گیم پلی ساده ولی اعتیاد آوری برخوردار بودند، موفق به تصرف قلب مردم در سراسر دنیا شدند و صنعت گیم امروزی را به وجود آوردند. در بسیاری از بازی‌های ساید اسکرولر آرکید، شما کنترل شخصیتی را به دست گرفته و هر مانعی در مسیر را از بین می‌برید. برای گیمرهایی که دلشان برای این مدل بازی‌ها تنگ شده، خبری خوبی داریم، عنوانی به نام Ninja JaJaMaru The Great Yokai Battle Plus Hell که توسط CITY CONNECTION ساخته شده، قرار است این ژانر کلاسیک را زنده کند.

بازی Ninja JaJaMaru The Great Yokai Battle Plus Hell از هر جهت که به آن نگاه کنید، یک بازی کلاسیک است. ظاهر و گرافیک این بازی به شکل 8 بیتی طراحی شده‌اند تا آن حس و حال واقعی آرکید را به شما القا کنند. علاوه بر آن، رابط کاربری بسیار ساده و المان‌های گیم پلی سطحی، شما را به دوران گذشته می‌برند که بازی‌ها ساده‌تر و کودکانه‌تر بودند. در زمینه نوستالژی سازی، کمتر بازی‌هایی را می‌توان پیدا کرد که به اندازه Ninja JaJaMaru The Great Yokai Battle Plus Hell تا این حد خود را جدی گرفته باشند. این موضوع می‌تواند برای بسیاری از گیمرهای قدیمی پسند، پدیده‌ای جذاب باشد.

هسته اصلی گیم پلی Ninja JaJaMaru The Great Yokai Battle Plus Hell شامل ارتشی از ارواح می‌شود که به شهر حمله کرده‌اند و شما به همراه دوستانتان باید جلوشان را بگیرید. 20 شخصیت قابل بازی در این محصول وجود داشته که هر کدام دارای قابلیت‌های ویژه‌ای هستند. مراحل متنوع و کلی چالش، باعث شده که Ninja JaJaMaru The Great Yokai Battle Plus Hell قابلیت تکرارپذیری بالایی داشته باشد که یکی از نمادهای معروف بازی‌های آرکید است. پس این بار نیازی به انداختن سکه در ماشین‌های بازی ندارید، زیرا Ninja JaJaMaru The Great Yokai Battle Plus Hell بر روی پی سی در دسترس است.

بازی Ninja JaJaMaru The Great Yokai Battle Plus Hell عنوانی در سبک اکشن پلتفرمر و آرکید است. این بازی از ظاهر و گرافیکش گرفته تا گیم پلی ساده‌اش، به شدت شما را یاد بازی‌های قدیمی دهه 80 می‌اندازد که برای عاشقان نوستالژی پدیده‌ای عالی است. پس وقت را تلف نکرده و این بازی بی نظیر را همین حالا دانلود و تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Streets of Rage 4 و Wildcat Gun Machine را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ninja JaJaMaru The Great Yokai Battle Plus Hell برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Core i5-8500 3.0GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Intel UHD Graphics 630
DirectX: Version 11
Storage: 600 MB available space
Sound Card: Realtek High Definition Audio

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

New ninja and yokais with brand new action!
The army of ghosts is attacking!
Join Jajamaru, Blue jaja, and friends to fight back!
This iteration has the most yokais that JaJaMaru and his friends have ever battled against.
Fans of the series will see yokais from the past but will also be introduced to all new yokais making their series debut.
Collect over 20 playable characters – each with different powers and characteristics.
You can also play 2 player mode simultaneously while sharing a single screen.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.