آپدیت جدید بازی Gran Turismo 7 گرن توریسمو 7
محمد صادق شجاعی

آپدیت جدید بازی Gran Turismo 7 منتشر شد

محمد صادق شجاعی 3 تیر 1401 بدون دیدگاه
529 بازدید

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Polyphony Digital اقدام به انتشار آپدیت جدید بازی Gran Turismo 7 (گرن توریسمو 7) کرده که در قالب آن ماشین‌ها و پیست تازه‌ای در دسترس قرار گرفته است.

اخیرا کازونوری یامائوچی، رئیس استودیو Polyphony Digital و کارگردان بازی Gran Turismo 7، تایید کرده است که سازندگان قصد دارند محتواهای تازه‌ای را در قالب آپدیت این اثر اضافه کنند. حال این به‌روز‌رسانی منتشر شده و می‌توانید از بخش‌های مختلف آن لذت ببرید. آپدیت 1.17 بازی گرن توریسمو 7 همانند آپدیت 1.15 که در کمتر از یک ماه پیش منتشر شد، حجم قابل‌توجهی از بخش‌های جدید را در اختیار بازیکنان این شبیه‌ساز رانندگی قرار می‌دهد.

اصلی‌ترین بخش آپدیت جدید بازی Gran Turismo 7، ماشین‌های جدیدی است که به جمع خودرو‌های موجود در این اثر اضافه شده‌اند. ماشین‌های جدید بازی گرن توریسمو 7 عبارتند از: Suzuki V6 Escudo Pikes Peak Special ’98 (این ماشین برای اولین بار در دهه اخیر به سری Gran Turismo باز‌می‌گردد)، Suzuki Vision Gran Turismo (نسخه Gr.3) و 1932 Ford Roadster.

در کنار ماشین‌های ذکر شده، یک پیست بین‌المللی تازه به بازی Gran Turismo 7 اضافه شده است. این پیست با نام Watkins Glen International (به اختصار The Glen) در نیویورک قرار داشته و با تپه‌های پر فراز و نشیب احاطه شده است. نیمه اول این پیست دارای بخش‌های پر‌سرعت و پیچ‌های سرعتی است. در عین حال نیمه دوم پیست The Glen از پیچ‌های سخت‌تر که نیازمند در اختیار داشتن مهارت بیشتر است، بهره می‌برد.

آپدیت جدید بازی Gran Turismo 7 گرن توریسمو 7

آپدیت بازی Gran Turismo 7 حاوی سه ماشین جدید است

در نهایت، در قالب آپدیت 1.17 بازی گرن توریسمو 7 سه منوی جدید به GT Cafe اضافه شده است. با رسیدن سطح Collector به عدد 20 مجموعه‌های Toyota 86 و Honda Type R در اختیار شما قرار می‌گیرد. در صورتی که بتوانید سطح Collector را به 32 برسانید، مجموعه Rotary Engine را به دست می‌آورید.

بازی Gran Turismo 7 مدتی پیش روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شد. این اثر که هشتمین اثر اصلی سری Gran Turismo محسوب می‌شود، با استقبال منتقدین رو‌به‌رو شده و میانگین امتیاز 87 را در وب سایت متاکریتیک به دست آورده است. استفاده از خرید‌های درون برنامه‌ای و الزام بازیکنان به انجام کار‌های تکراری برای دستیابی به نتیجه مورد‌نظر، موجب اعتراض بسیاری از بازیکنان شده است

نظر شما در مورد محتوای آپدیت جدید بازی Gran Turismo 7 چیست؟ آیا بخش‌های مختلف آن توانسته‌اند نظر شما را جلب کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.