Horizon Forbidden West
یحیی رحیمی

بازی Horizon Forbidden West تا اوایل 2022 تأخیر خورد

یحیی رحیمی 9 مرداد 1400 بدون دیدگاه
676 بازدید

پس از انتشار شایعه‌ای توسط جف گراب، رسانه‌ی خبری بلومبرگ به‌طور رسمی از تأخیر انتشار بازی Horizon Forbidden West خبر داد. بر اساس گزارش‌ها، زمان انتشار بازی انحصاری سونی، سه‌ماهه‌ی اول سال 2022 خواهد بود؛ این در حالی است که طرفداران بازی، خود را برای انتشار بازی در پاییز امسال آماده کرده بودند. سونی فعلاً به این گزارش‌ها واکنشی نشان داده اما منابع مختلفی به گوش خبرنگاران فعال رسانده‌اند که انتشار دنباله‌ی Horizon در سال جاری امکان‌پذیر نیست.

بازی Horizon Forbidden West ازجمله عناوین اکشن ماجراجویی پلی استیشن است که دنباله‌ای برای نسخه‌ی سال 2017‌ این مجموعه به نام Horizon Zero Dawn به‌حساب می‌آید. تابه‌حال بیش از 10 میلیون نسخه از شماره‌ی اول به فروش رفته و انتشار آن برای کامپیوتر، به تعداد خریداران این اثر جهان باز افزود. دنباله‌ی بازی قرار بود در اواخر سال 2021 و تعطیلات آخر سال برای پلی استیشن 4‌ و پلی استیشن 5 منتشر شود؛ اما گزارش جدید از تأخیر بازی خبر می‌دهد.

تابه‌حال عناوین زیادی از ناشران مختلف تأخیر خورده‌اند. برای نمونه بازی Rainbow Six Extraction قرار بود شهریورماه منتشر شود اما به اوایل 2022 موکول شده است. God of War، دیگر عنوان انحصاری پلی استیشن هم دستخوش تأخیر شده و می‌دانیم که دنباله‌ی بازی به نام God of War Ragnarok تحت محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری کرونا، به این زودی‌ها منتشر نخواهد شد. با توجه به آنکه توسعه‌دهندگان ماه‌هاست به‌صورت دور کار در حال انجام‌وظیفه‌ی خود هستند، انتظار انتشار بازی‌های بزرگ سونی در سال 2021 اشتباه است.

هرمان هالست، مدیر استودیوهای پلی استیشن در خردادماه، در مورد روند توسعه‌ی بازی Horizon Forbidden West صحبت کرده بود و اگرچه تعطیلات آخر سال میلادی را به‌عنوان هدف اعلام کرد اما باور داشت که این تاریخ قطعی نیست و آن‌ها به‌سختی در تلاش‌اند تا بازی را اواخر سال به دست طرفداران برسانند. گزارش جدید حاکی از تأخیر بازی به اوایل سال 2022 است و احتمالاً توسعه‌دهندگان، نیازمند زمان بیشتری به‌منظور رفع باگ و پولیش نهایی بوده‌اند.

بازی Horizon Forbidden West

سونی فعلاً به گزارش‌های منتشرشده پاسخی نداده و باید منتظر انتشار جوابیه‌ای از سوی سونی باشیم؛ اما واضح است که خبری از نسخه‌ی جدید هورایزن در سال جاری میلادی نخواهد بود. اولین بار جف گراب در پادکست Giant Bomb‌ به تغییر زمان انتشار بازی Horizon Forbidden West اشاره کرد و ازآنجایی‌که نمی‌توان به صحبت‌های او استناد کرد، افراد زیادی آن را یک شایعه‌ی بی‌اساس خواندند اما گزارش جدید بلومبرگ، آب سردی است برای طرفدارانی که ماه‌هاست منتظر انتشار بازی هستند. نظر شما در مورد تأخیر پیش‌آمده چیست؟

منبع: بلومبرگ

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.