God of War
یحیی رحیمی

آگهی جذب توسعه دهنده God of War نشان از روایت پیچیده و شخصیت های غنی دارد

یحیی رحیمی 26 خرداد 1399 بدون دیدگاه
617 بازدید

اعلام ساخت دنباله بازی God of War برای کسی تعجب برانگیز نخواهد بود. سونی در حال حاضر اطلاعاتی از این بازی منتشر نکرده است اما نیاز به آن چنان تحقیق نیست تا بفهیم این بازی در حال ساخت است. عرضه نسخه چهارم بازی با موفقیت زیادی روبه رو بود و تابه حال نیز آگهی های استخدامی متعددی منتشر شده اند که نشان از جذب توسعه دهندگان جدید توسط استودیو SIE Santa Monica دارد. به تازگی آگهی جدیدی منتشر شده است که از داستان بازی و شخصیت ها صحبت می کند.

استودیو به دنبال جذب یک طراح پلات داستان ارشد می گردد که بتواند بازی هایی افسانه ای بسازد و همچنین از پس نوشتن روایت هایی پیچیده بربیاید. در متن آگهی بیان شده است: «کاندید ایده ئال نه تنها باید دانش عمیقی از نحوه ایجاد روایت های پیچیده برای بازی داشته باشد بلکه باید بتواند داستان را در طول تجربه بازی باز ایجاد کند. او مسئول معماری و طراحی سیستم داستانی خواهد بود که آن نیز بر اساس نظرات کارگردان بازی ایجاد خواهد شد.»

در ادامه نیاز به یک نویسنده ارشد نیز بیان شده است که بتواند یک داستان قوی ایجاد کند و همچنین شخصیت هایی غنی خلق کند که دارای دیالوگ برجسته و تاثیرگذاری باشند. در ادامه گفته شده است که این فرد باید قادر به ایجاد ارتباطی عمیق میان گیم پلی و داستان شود. همچنین شخصیت هایی که خلق می کند نیز باید دارای ویژگی های منحصر به فردی باشند. همچنین این فرد توانایی مدیریت تیم نویسندگان را هم برعهده خواهد داشت و مسئولیت بزرگی روی دوش اوست.

از آنجایی که بازی God of War کاملا داستانی است، نویسنده اصلی کار بسیار دشواری برای ایجاد یک تجربه بی نظیر خواهد داشت. همچنین نسخه بعدی دنباله نسخه اول خواهد بود و در نتیجه باید تم و فضای نسخه اول نیز رعایت شود. به نظر فرایند پیش تولید بازی خدای جنگ شروع شده است و ممکن است در ماه های آینده اطلاعات بیشتری کسب کنیم. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.