new world
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی New World آمازون اعلام شد

یحیی رحیمی 25 خرداد 1399 بدون دیدگاه
744 بازدید

چند وقتی است در مورد بازی جدید کمپانی آمازون به نام New World می شنویم. این یکی از بزرگ ترین پروژه هایی است که توسط این کمپانی بزرگ در دست ساخت است و به تازگی در طی رویداد PC Gaming Show اطلاعاتی از گیم پلی بازی دریافت کرده ایم که می تواند به درک آن کمک کند.

قرار است نسخه بتا بازی New World روز 23 ژوئیه که مصادف با 2 مرداد است به صورت اختصاصی منتشر شود. این نسخه از بازی تنها در اختیار افرادی خواهد بود که بازی را پیش خرید کرده باشند. همچنین این افراد یک سری آیتم های مخصوص و ایموجی های مجانی نیز دریافت خواهند کرد و در نتیجه پیش خرید آن گزینه مناسبی برای گیمرهای حرفه ای خواهد بود تا پیشرفت بهتری در بازی داشته باشند.

اما در مورد تاریخ انتشار رسمی بازی باید گفت که روز 25 اوت میلادی برابر با 4 شهریور شاهد انتشار آن به صورت جهانی خواهیم بود. این بازی در هر دست 100 بازیکن را وارد نقشه می کند و از این حیث با یک عنوان بزرگ روبه رو هستیم. از جمله ویژگی های New World می توان به مبارزات توانایی محو و همچنین بازی گروهی بی نظیری اشاره کرد که به شما اجازه می دهد تا با دوستانتان اوقات خوشی را سپری کنید.

این بازی دارای سیستم کلاس بندی شخصیت ها نیست اما به شما اجازه می دهد تا هیرو خود را همان طور که می پسندید تغییر دهید تا کاملا مطابق سلیقه شما شود. این بازی جدید همچنین ویژگی هایی از عنوان های MMO همانند World of Warcraft و Destiny را هم دارد. هر چند که اندازه و حجم عنوان تازه آمازون کمتر خواهد بود اما یکی از مهم ترین های این سبک در چند سال اخیر خواهد شد.

اگر دنبال بازی New World هستید، روز 4 شهریور را به یاد داشته باشید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.