دانلود بازی Inops برای PC
دانلود بازی Inops برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Inops برای PC

پارسی گیم 26 خرداد 1399 بدون دیدگاه
6,500 بازدید

دانلود بازی Inops برای کامپیوتر

تعدادی از بازی‌ها مخصوص کنسول‌های دستی ساخته می‌شوند تا کنترل آن راحت‌تر باشد. انتقال این گیم پلی به حالت عادی برای همه استودیوها کار راحتی نیست. استودیو ZRZStudio با اولین بازی خود وارد عمل شده است. بازی Inops ما را وسط دنیایی بسیار زیبا و چشم‌نواز می‌برد. این دنیای دوبعدی با پازل‌ها و معماهای مختلفی آکنده شده است. تنها کاری که لازم است انجام دهید، آن است که راهتان را از میان هیولاهای مختلف بازی کنید و معماهای بازی را حل کنید تا بتوانید بالاخره خود را از این دنیای تاریک و عجیب‌وغریب نجات دهید. این بازی است که نمونه‌اش را زیاد دیده‌اید اما هیچ‌کدام به این کیفیت نمی‌رسند.

بازی Inops این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا معدن عظیم را موردپژوهش قرار دهید. از میانه جنگل‌های عجیب بگذرید و همچنین با موجودات مختلفی دست‌وپنجه نرم کنید. در این تله‌های گوناگون پیش روی شما قرار می‌گیرند. با حل معماها بازی پیش می برود و البته قابلیت آن را دارید که خود را به تکه‌های مختلفی تبدیل کنید و سپس دوباره به یک موجود تاریک و غول‌آسا تبدیل شوید. این بستگی به معمایی که پیش رویتان قرار می‌گیرد دارد و ممکن است یک‌بار مجبور شوید خود را به تکه‌های کوچک تبدیل کنید و یک‌بار نیز موجودی عظیم. باید از محیط اطراف خود به بهترین شیوه ممکن استفاده کنید تا از شر تله‌ها و موجوداتی که به شما حمله می‌کنند فرار کنید. بعدازآن است که وارد منطقه امن می‌شوید. در آخر باید تعداد زیادی از اینوپس ها را نجات دهید تا اینکه در مرحله بعدی تنها نباشید و شانس بیشتری برای بقا داشته باشید.

گیم پلی بازی Inops بسیار ساده است. شما این شخصیت بامزه و کوچک را کنترل می‌کند و می‌توانید بپرید و البته جلو و عقب بروید. همچنین تجهیزاتی چون فعال‌ساز بمب نیز در اختیار شماست. هدف اصلی هر مرحله این بازی، رساندن تمامی اینوپس ها به آخرین نقطه است. درصورتی‌که همه را به‌سلامت به آنجا برسانید، امتیاز خوبی دریافت خواهید کرد و این به شما اجازه می‌دهد تا در مرحله بعدی با جان بیشتری وارد شوید. یادتان باشد درصورتی‌که بمیرید، باید دوباره از اول مرحله شروع کنید مگر اینکه به‌اندازه کافی امتیاز جمع کرده باشید تا در این مواقع از آن‌ها استفاده کنید. اگر عاشق بازی‌های ساده هستید که ذهن شمارا به چالش می‌کشند، بازی Inops بهترین گزینه است. در این سبک بازی‌های Journey و Celeste را هم امتحان کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Inops با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / Windows 8 / Windows 10
Processor: Intel Core i3
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Direct X compatible graphics card with 2GB or more of video ram
DirectX: Version 9.0
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Direct X compatible graphics card with 2GB or more of video ram
DirectX: Version 9.0
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Explore the shadowy Mine, twisty Jungle and extra-terrestrial Elect-City but be careful of lurking dangers. Escape traps, solve puzzles and dodge enemies using the Inops ability to split into many little creatures or join into one big Inop whenever you wish. Use the environment to your advantage by using unique intractable components whilst guiding the Inops simultaneously. Get to the end of each level and save as many Inops as you can to avoid being lonesome.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.