the last of us part 2
یحیی رحیمی

نقدها و نمرات اولیه بازی The Last of Us Part II: این الی خشمگین

یحیی رحیمی 24 خرداد 1399 بدون دیدگاه
1,027 بازدید

بازی The Last of Us Part II حالا آماده دانلود است و با شروع زمان در نظر گرفته شده می توان این شاهکار استودیو ناتی داگ را تجربه کرد. بازی از نظر طرفداران یک شاهکار حساب می شود اما نظر منتقدان در این مورد چیست؟ آیا الی همان گونه که گفته می شود شخصیت گیرایی دارد و اینکه چه بلایی سر جوئل آمده است؟

بازی The Last of Us Part II چهار سال پس از نسخه اول روایت می شود. جوئل و الی حالا وسط زندگی عادی شان هستند اما اتفاقی دوباره همه چیز را به هم می ریزد و الی را مجبور به انتقام می کند. در ادامه می توانید چند خط از نقد وب سایت های مطرح بازی را بخوانید و همچنین نمرات و نمره متا را مشاهده کنید.

The VG247 – 5/5

این ممکن است بزرگ ترین بازی ناتی داگ باشد اما به طور قطعا می توان گفت که این بهترین داستان آن‌هاست. دیالوگ ها قدرتی فوق العاده دارند و کارهایی در بازی انجام شده است که هیچ گاه ندیده ایم و به نوعی تنها از پس بازی های ویدیویی بر می آید. این یک شاهکار از نسل فعلی است.

IGN – 10/10

بازی The Last of Us Part II یک شاهکار است و همانند نسخه اول ارزش تجربه را دارد. الی حالا نقش بزرگی دارد و طوری وارد بازی می شود که نتیجه آن یک داستان سرایی بلک باستری به یادماندنی است که از زمان آنچارتد 1 چنین چیزی را ندیده ایم. قسمت دوم یک ماجراجویی بی نظیر است. کنسول پلی استیشن 4 حالا دارای یکی بهترین انحصاری های تاریخ است.

GameSpot – 8/10

اولین بار که بازی را تمام کردم. نمی دانستم که واقعا از آن خوشم خواهد آمد یا نه. درک بازی آسان نیست زیرا که آنچه الی انجام می دهد خارج از کنترل شماست. او واقعا پیچیده است و غرورش به افراد زیادی صدمه می زند. درد بازی آنقدر بی حس می شود که شما را فلج خواهد کرد. بازی مرا به دلایلی آزار داد اما داستان و شخصیت هایش را می ستایم. دوست داشتم هیچ کدام از این اتفاقات نمی افتاد و این دقیقا زیبایی بازی را می رساند.

Push Square – 10/10

بازی The Last of Us Part II چند اینچ به آنچه در نسخه اول داشتیم اضافه می کند. این بزرگ ترین بازی استودیو تا به حال است. نمایش غیرخطی بازی در کنار گیم پلی سرگرم کننده شما را کاملا در نخ شخصیت ها نگه می دارد و شما را مجبور می کند تا همان تنش کاراکترها را تجربه کنید. بازی برای هیچ کسی آسان نخواهد بود اما قطعا از آن لذت می برید.

Eurogamer – Essential
USG – 4.5/5
GamesRadar – 5/5
IGN – 10/10
VGC – 5/5
GameInformer – 10/10
GameSpot – 8/10
T3 – Platinum

Press Start Australia – 9.5/10
The Guardian – 5/5
Next Gen Base – 10/10
Push Square – 10/10

the last of us part II meta

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.