Star-Wars-Project-Maverick
یحیی رحیمی

شایعه: بازی Star Wars: Project Maverick هفته آینده معرفی می شود

یحیی رحیمی 10 خرداد 1399 بدون دیدگاه
411 بازدید

استودیو EA Motive که روی بخش کمپین بازی Star Wars Battlefront 2 نیز کار کرده است، اخیرا در حال کار روی یک بازی بسیار خاص از پروژه جنگ ستارگان است. در ماه های اخیر شایعات و گزارش های مختلفی از این بازی منتشر شده است و به نظر می رسد که با Star Wars: Project Maverick شناخته می شود. شایعات اخیر حاکی از معرفی این بازی در هفته آینده است.

استودیو به تازگی یک توییت منتشر کرده است و افراد مطرح دنیای بازی های ویدیویی به این توییت واکنش نشان داده اند. یکی از این افراد، جف گراب از وب سایت GamesBeat است که با تصویر دختری از فیلم Top Gun: Maverick واکنش نشان داده است. دیگری نیز جیسون شریر از بلومبرگ است که واکنش واضح تر داشته است و گفته است که استودیو EA Motive به دنبال معرفی بازی جدید خود است و این بازی نیز همان پروژه جنگ ستارگان است.

سوالی که پیش می آید آن است که بازی چه زمانی معرفی خواهد شد؟ با دنبال کردن سرنخ ها به تاریخ 13 خرداد می رسیم. البته این تاریخ نیز از طریق تصویری از مل گیبسن به دست آمده است که اشاره به فیلم سال 1994 به نام Maverick دارد. همان طور که می بینید، هیچ اطلاعات رسمی از بازی Star Wars: Project Maverick وجود ندارد و هر چه داریم یک سری گمانه زنی و سرنخ هایی است که توسط خبرنگاران مطرح بازی های ویدیویی بیان شده است.

از آنجایی که چندین نفر در مورد این بازی صحبت کرده اند، بعید است که چیزی خلاف صحبت های آن‌ها را شاهد باشیم. اگر این اطلاعات درست باشد، پروژه ماوریک در تاریخ 2 ژوئن میلادی معرفی خواهد شد. در صورت انتشار خبرهای بیشتر، آن را با شما در میان خواهیم گذاشت. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.