دانلود بازی Tchia برای PC
دانلود بازی Tchia برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tchia برای PC

پارسی گیم 12 فروردین 1402 1 دیدگاه
7,865 بازدید

دانلود بازی Tchia برای کامپیوتر

Tchia یک بازی اکشن و ماجراجویی است که از منظر سوم شخص تجربه می‌شود. بازیکن کنترل Tchia را به عهده می‌گیرد که باید یک مجمع الجزایر استوایی را برای نجات پدر ربوده شده‌اش کشف کند. این بازی به واسطه گرافیک کارتونی جذاب و موضوعات جالبی که با گیم پلی نوآورانه ترکیب شده‌اند، توانسته نظرات منتقدان را به سوی خود جلب کرده و نقدهای مثبت زیادی دریافت کند. این بازی همچنین دارای عناصر ژانر موسیقی و ریتم نیز بوده که در مأموریت‌های فرعی به کار می‌آیند.

Tchia توانایی پرش روح را دارد که به او اجازه می‌دهد حیوانات و اشیاء بی جان موجود در جهان را در اختیار گرفته و کنترل آنها را به دست بگیرد تا از قدرت آنها برای سفر به مناطق جدید، حل معماها و دفاع از خود در برابر دشمنان استفاده کند. به‌عنوان‌مثال، با پرش روح به سمت یک سگ، بازیکنان می‌توانند از توانایی آن در حفاری برای حفاری نقشه‌های گنج استفاده کنند. به گفته سازندگان، بازیکنان می‌توانند به بیش از 30 حیوان و صدها شی بپرند که موقعیت‌های فوق‌العاده جالبی را خلق می‌کند.

Tchia می‌تواند مجمع الجزایر را به شکل انسانی خود کاوش کند. او مجهز به یک گلایدر و یک قایق است که به او اجازه می‌دهد تا بین مکان‌ها به سرعت حرکت کند. ظاهر Tchia و همچنین گلایدر و قایق او را می‌توان به طور گسترده شخصی سازی نیز کرد. در زمینه گرافیکی، با یک استایل هنری خارق‌العاده و چشم نواز طرف هستیم که از بهترین‌های سال 2023 نیز محسوب می‌شود. اگر به یک بازی اکشن و ماجراجویی متفاوت نیازی دارید، توصیه می‌کنیم که همین حالا Tchia را دانلود کنید.

بازی Tchia عنوانی در سبک اکشن و ماجراجویی است. این بازی با ترکیب عناصر مختلفی از ژانرهای گوناگون، به همراه گرافیکی زیبا و خیره کننده، توانسته یکی از خاص‌ترین و متفاوت‌ترین بازی‌های سال 2023 را خلق کند که موفق به جلب توجه بسیاری از گیمرها شده است. پس عاشقان ژانر ماجراجویی، تجربه Tchia را از دست ندهند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Oni Road to be the Mightiest Oni و Bleak Faith Forsaken را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tchia برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10/11
Processor: Intel Core i5-7600 / AMD Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 580
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10/11
Processor: Intel Core i5-9600 / AMD Ryzen 5 3600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce RTX 2060 / AMD Radeon RX 5700
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 15 GB available space
Additional Notes: SSD (Solid State Drive)

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Join Tchia on her tropical open-world adventure as she sets off to rescue her father from the cruel tyrant, Meavora, ruler of the archipelago. Climb, glide, swim, and sail your boat around beautiful islands as you explore a physics-driven sandbox. Face the fabric soldiers created by Meavora in open encounters where your creativity gives you the edge. Take control of any animal or object you can find, make new friends and jam on your fully playable Ukulele. A poetic coming-of-age story inspired by New Caledonia.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    omid

    مهمان

    سلام. من نسخه rune رو دانلود کردم و بعد از کپی کردن فایل کرک و باز کردنش ارور کرش بازی و بسته شدن می‌ده باید چه کرد؟

    پاسخ دهید