Dirt 5
یحیی رحیمی

کارگردان فنی DiRT 5: توسعه بازی با SSD کنسول Xbox Series X فوق العاده است

یحیی رحیمی 22 خرداد 1399 بدون دیدگاه
317 بازدید

یکی از بازی های تازه نسل نهم کنسول ها، عنوان DiRT 5 است. این بازی از آخرین فناوری موجود استفاده می کند و بالاترین کیفیت ممکن را روی کنسول های نسل جدید ارایه می دهد. اضافه شدن حافظه SSD به کنسول های بازی جدید باعث شده است که پیشرفت خوبی را شاهد باشیم و تا به حال تحسین افراد زیادی از SSD درایو به کار رفته در کنسول PS5 را شنیده ایم. کارگردان فنی بازی درت 5 نیز از Xbox Series X تعریف کرده است.

David Springate در گفتگو با وب سایت Xbox از بازی مسابقه ای DiRT 5 صحبت کرده است. این اولین بار نیست که می شنویم این بازی با کیفیت 4K و 120 فریم در ثانیه اجرا می شود اما در مورد پیشرفت های دیگر تا به حال چیزی نشنیده ایم. به نظر استفاده از SSD در کنسول Xbox Series X کار توسعه دهندگان را بسیار راحت کرده است و دیگر شاهد صفحات لودینگ آزاردهنده نیستیم.

مشخصا است که درایو SSD فوق العاده است. این شبیه حافظه ای نیست که روی PC استفاده می شود و قدرت بالاتری دارد. در واقع می توان اطلاعات را بسیار سریع انتقال و دریافت کرد و به عنوان توسعه دهنده یک اتفاق بسیار جالب است. در مورد بازی DiRT 5 نیز صفحات لودینگ را حذف کرده ایم و تجربه بازی غیر قابل توقف شده است. برای دیدن این فناوری در آینده هیجان زیادی دارم و واقعا باور دارم که این فناوری چهره بازی های ویدیویی را تغییر خواهد داد.

بازی DiRT 5 قرار است اواخر سال میلادی برای کنسول های نسل فعلی و بعدی منتشر شود. همچنین با خرید یک باره این بازی، می توان روی دو کنسول از آن استفاده کرد. دیروز مشخصات بخش Career بازی DiRT 5 نیز منتشر شد و می توانید نگاهی به آن بیندازید. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.