Xbox
یحیی رحیمی

پشتیبانی Xbox Series X از تمامی لوازم جانبی Xbox One

یحیی رحیمی 13 شهریور 1399 بدون دیدگاه
1,086 بازدید

کنسول Xbox Series X اواسط آبان ماه به بازار راه پیدا می‌کند و مایکروسافت رسماً نسل جدید کنسول‌ها را آغاز می‌کند. یک سری جزئیات مهم مانند قیمت کنسول مانده است که هنوز از آن‌ها بی‌خبریم اما می‌دانیم که مایکروسافت حمایت همه‌جانبه‌ای از کنسول جدید و قدیمی خواهد داشت و علاوه بر آنکه تمامی بازی‌های قدیمی قابلیت اجرا روی اکس باکس سریز ایکس را خواهند داشت، لوازم جانبی مانند هدست و دسته بازی Xbox One هم روی کنسول جدید پشتیبانی می‌شوند.

مایکروسافت مدتی پیش پشتیبانی از کنترلر Xbox One روی Xbox Series X را تائید کرد. این در حالی است که دسته بازی پلی‌استیشن 4 در بازی‌های جدید پلی‌استیشن 5 کار نخواهد کرد و تنها می‌توان در منوهای کنسول از آن استفاده کرد. مایکروسافت امروز پشتیبانی از تمامی لوازم جانبی کنسول اکس باکس وان را اعلام کرده است و بر اساس آن، هر وسیله‌ای که قابلیت استفاده روی دستگاه قدیمی را داشته باشد، روی اکس باکس جدید هم پشتیبانی می‌شود.

Designed-For-Xbox

تعدادی از آیتم‌ها نیاز به به‌روزرسانی نرم‌افزاری خواهند داشت که از بخش آپدیت کنسول در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. لوازم جانبی تولیدشده توسط 34 برند مختلف که دارای نشان Designed for Xbox هستند را می‌توان روی Xbox Series X استفاده کرد و اگر هرکدام از این تجهیزات را خریداری کرده‌اید، نگران پشتیبانی از آن‌ها روی نسل جدید نباشید. در تصویر منتشرشده تمامی برندهای پشتیبانی شده وجود دارند و ازجمله آن‌ها می‌توان به لاجی تک و Corsair اشاره کرد.

مایکروسافت به همکاری با کمپانی‌های تولید لوازم جانبی کنسول مانند هدست های مخصوص و دسته‌های بازی ادامه خواهد داد و هدف اصلی پوشش حداکثری کاربران در سراسر جهان است. قبل از خرید هرگونه لوازم جانبی برای اکس باکس، به نشان سبزرنگ درج‌شده روی جعبه محصول دقت کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.