ps5-xbox
یحیی رحیمی

صفحه پیش فروش کنسول PS5 و Xbox Series X در BestBuy نشان از قیمت بالا دارد

یحیی رحیمی 4 شهریور 1399 بدون دیدگاه
694 بازدید

کنسول های PS5 و Xbox Series X قرار است اواخر سال میلادی به بازار راه پیدا کنند. این کنسول ها با توجه به سخت افزار قدرتمند و ویژگی های نرم افزاری جدید، مورد توجه تمام صنعت بازی قرار گرفته اند و همه منتظر عرضه آن‌ها به بازار هستند. تقریبا تمامی ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری در مورد این دو کنسول جدید را می دانیم اما مهم ترین نکته، قیمت آن‌ها از دید همگی پنهان نگه داشته شده است.

هر چه به تاریخ عرضه سخت افزار جدید نزدیک می شویم، شایعات و اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها منتشر می شود و برای همین روز به روز خبرهایی دریافت می کنیم. آخرین خبر از سوی Best Buy منتشر شده است. این فروشگاه معروف با آنلاین کردن صفحه پیش خرید کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سریز ایکس، قیمت 500 دلاری را به عنوان قیمت فروش درج کرده است. با نگاه به تصویر زیر می توانید ببینید که قیمت از 500 دلار به بالا گزارش شده است و ممکن است این قیمت بالاتر هم رود.

PS5-Xbox-Series-X-Best-Buy-Price

در مورد صفحه آپلود شده باید گفت که فروشندگان اوایل قیمت خاصی را درج می کنند و سپس با اعلام قیمت رسمی، آن را تصحیح می کنند و برای همین نمی توان به این وب سایت استناد کرد. البته قرارداد 18 ماهه به منظور خرید قسطی محصول کاملا استاندارد است و این فروشگاه پیشنهادهای 6، 12، 18 و 24 ماهه را برای خرید محصولات به صورت قسطی و فاینانس ارایه می دهد. برای همین ممکن است قیمت اعلام شده هم درست باشد.

اگر نگاهی به قراردادهای فاینانس این فروشگاه بیندازیم، می بینیم که محصولاتی با قیمت پایین تر از 400 دلار با گزینه فروش 12 ماهه عرضه شده اند اما محصولات با قیمت 500 دلار به صورت 18 ماهه. در حال حاضر گزینه 12 ماهه در وب سایت وجود ندارد و این احتمال ارایه نسخه فیزیکی و با دیسک بلوری PS5 را تا 600 دلار هم بالا می برد. این قیمتی است که چند وقتی است میان کاربران توییتر شنیده می شود. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.