destiny 2
یحیی رحیمی

بازی بعدی Bungie یک عنوان بزرگ با صداها سلاح و سیستم های جدید خواهد بود

یحیی رحیمی 21 خرداد 1399 بدون دیدگاه
338 بازدید

این راز بزرگی نیست که Bungie، توسعه دهنده فرانچایز Destiny، یک سری پروژه های تازه در دست ساخت دارد. مدتی پیش شنیدیم که اسم تجاری تازه ای توسط این شرکت به ثبت رسیده است و همچنین مدیر استودیو نیز گفته بود که به دنبال انتشار یک بازی کاملا جدید تا سال 2025 است و می خواهد از سری دستینی فاصله بگیرد.

به نظر می رسد که پروژه جدید این استودیو جدی باشد. در ماه فوریه بود که آگهی استخدامی برای یک کارگردان هنری که بتواند با روحی کمدی، شخصیت هایی خیره کننده بسازد منتشر شد. به تازگی آگهی استخدامی تازه ای منتشر شده است و بانجی این دفعه به دنبال یک طراح یک سیستم سرمایه گذاری است.

استودیو گفته است که این فرد باید بتواند با تیم سند باکس و اقتصادی آن‌ها کار کند تا بتواند سیستم برای پخش آیتم ها بسازد . او باید توانایی مدیریت یک دیتابیس بسیار بزرگ را داشته باشد و همچنین صدها نوع، سلاح و زره را به طور مناسب داخل بازی پخش کند. مشخص است که آن‌ها دنبال فردی هستند تا سیستمی برای پخش آیتم ها طراحی کند.

به نظر می رسد که این بازی جدید یک عنوان نقش آفرینی با تمرکز روی قابلیت غارت خواهد بود. زیرا که مسئولیت هایی چون طراحی، ساخت و توزیع یک سیستم غارت نیز به عنوان وظایف این فرد جدید در نظر گرفته شده است. همچنین استودیو به دنبال فردی است که بتواند یک سیستم اقتصادی داخل بازی بسازد و به نوعی عادلانه همه چیز را پیش ببرد. همه این اطلاعات برای طرفداران Destiny آشناست اما ممکن است که این IP جدید اصلا یک شوتر اول شخص نباشد.

مشخص نیست که این پروژه در واقع چه بازی خواهد بود اما توضیحات منتشر شده احتمال ساخت یک بای فانتزی قرون وسطی را بالا می برد. این نوع المنت ها داخل بازی های دستینی نیز کاربرد دارند. باید منتظر خبرهای رسمی از سوی خود Bungie باشیم. در حال حاضر این استودیو خود را آماده معرفی فصل بعدی بازی Destiny 2 می کند. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.