استودیو Bungie (بانجی) مشغول کار روی چند اثر جدید
سارا هابطی

استودیو Bungie با همکاری سونی رو چندین اثر جدید کار می‌کند

سارا هابطی 19 دی 1401 بدون دیدگاه
94 بازدید

استودیو بانجی در ماه فوریه سال ۲۰۲۱ میلادی گفته بود که قصد دارد تا سال 2025 حداقل یک IP جدید را وارد بازار کند. حال مدیر خلاقیت استودیو Bungie اعلام کرده که این استودیو در کنار شرکت سونی در حال کار روی چندین اثر جدید و معرفی‌نشده است.

تام فارنزورث، مدیر خلاقیت‌ استودیو بانجی، اطلاعات جالبی را در اختیار طرفداران قرار داده است و به بازیکنان خبر داد که استودیو Bungie هم‌اکنون با حمایت شرکت سونی روی چند اثر جدید و معرفی‌نشده مشغول به فعالیت است.

فارنزورث با انتشار تصویر یک سپر عجیب و غریب در توییتر اعلام کرد: «این تصویر 11 سال فعالیت در استودیو بانجی است. هر مدال نشان‌دهنده‌ یکی از 25 محتوای عرضه‌شده در سری بازی Destiny برای چندین میلیون‌ بازیکن است. در آن زمان ما به‌طور کامل نحوه توسعه بازی‌ها و تجارت خودمان را تغییر دادیم، به این صورت که از محصولات بسته‌بندی‌شده به سمت بازی‌های لایو سرویس حرکت کردیم». وی در ادامه گفت که بانجی با همراهی و حمایت سونی در حال کار روی تعدادی از پروژه‌های اعلام نشده است.

استودیو Bungie (بانجی) مشغول کار روی چند اثر جدید

برای ساخت آثار جدید، سونی با استودیو Bungie همکاری می‌کند

در ژوئن 2021 استودیو بانجی توسط شرکت سونی به مبلغ 3.6 میلیارد دلار خریداری شد. پیش از تکمیل این قرارداد، کنیچیرو یوشیدا، مدیر عامل سونی گفت که خرید خالق سری Halo تا حدودی ناشی از تمایل پلی استیشن برای تبدیل شدن بیشتر به یک تجارت چند پلتفرمی بوده است. او گفت: «ما معتقدیم که با خرید استودیو بانجی به عنوان یک کاتالیزور برای افزایش قابلیت‌های خدمات بازی‌های لایو سرویس برای ما به حساب خواهد آمد. همچنین خرید این استودیو منجر به پیشرفت چند قدمی ما به سوی چند پلتفرمی شدن است». در خبری دیگر نیز سونی گفته بود که قصد دارد تا سال مالی 2026، تعداد 12 بازی لایو سرویس در بازار داشته باشد.

بنابر گزارش‌ها، بانجی در حال کار روی یک بازی Destiny جدید برای موبایل با همکاری شرکت NetEase است. این غول فناوری و بازی چینی 100 میلیون دلار برای تبدیل شدن به سهامدار در استودیوی Bellevue واقع در واشنگتن در سال 2018 سرمایه‌گذاری کرد. همچنین در طی ماه‌های گذشته کاربرها براساس آگهی شغلی که استودیو بانجی منتشر کرده بود، متوجه شدند که این استودیو در حال ساخت چندین عنوان مختلف است. از سوی دیگر در گزارشی، تام هندرسون اعلام کرده بود که یکی از پروژه‌های در دست ساخت این استودیو سری بازی Marathon است.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.