PlayStation-logo
یحیی رحیمی

شایعه: کنسول PS5 در جلسه ماه فوریه PlayStation به صورت رسمی معرفی خواهد شد

یحیی رحیمی 23 مرداد 1398 بدون دیدگاه
887 بازدید

یک سری اطلاعات جدید از بخش PlayStation سونی لو رفته است و این اطلاعات اشاره به تاریخ معرفی رسمی کنسول جدید سونی به نام PS5 دارند. فعلا گفته شده است که این اطلاعات را با دید تردید نگاه کنید اما اگر درست باشند یک تصویر کاملا روشن از ماه های آینده و برنامه های سونی برای نسل بعدی کنسول ها را نشان می دهد.

با توجه به مطالب لو رفته، سونی قرار است که یک جلسه در ماه فوریه 2020 برگزار کند و تاریخ آن نیز 12 فوریه خواهد بود. سونی آنجا کنسول PS5 را معرفی خواهد کرد. آن‌ها اطلاعاتی جزئی از کنسول جدیدشان را در اختیار ما قرار داده اند و برای نمونه می دانیم که این کنسول از حافظه SSD پشتیبانی می کند و همچنین هیچ گونه صحفه بارگذاری را شاهد نخواهیم بود. هنوز هیچ گونه ایده ای از ظاهر دستگاه نداریم و البته که قیمت آن نیز مشخص نیست.

با توجه به این اطلاعات لو رفته، کمپانی های یوبی‌سافت، EA، Activision و تعدادی دیگر نیز دعوت شده اند و همچنین قرار است توجه خاصی روی دو بازی The Last of Us Part 2 و Ghost of Tsushima نیز شود و به نظر هر دو برای کنسول PS5 نیز عرضه خواهند شد. همچنین در گزارش منتشر شده از کنسول PlayStation VR2 صحبت شده است و قرار است که در سال مالی 2021 عرضه شود. به نظر می رسد که سونی نمی خواهد عجله کند و می خواهد فرصت بیشتری به تولید کنندگانش دهد.

اگر یادتان باشد، کنسول PS4 نیز دقیقا در چنین جلسه ای در سال 2013 معرفی شد و چند ماه بعد از آن نیز به صورت رسمی به بازار عرضه شد. به نظر می رسد که یک استریم دیگر از برنامه State of Play در ماه نوامبر میلادی پخش خواهد شد و آنجا نیز اطلاعاتی را دریافت خواهیم کرد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.