command and conquer remastered
یحیی رحیمی

نمرات و بررسی اولیه Command & Conquer Remastered: یک استراتژیک به تمام معنا

یحیی رحیمی 17 خرداد 1399 بدون دیدگاه
1,091 بازدید

کمپانی EA مدتی پیش بازی Command & Conquer Remastered را معرفی کرد. این بازی که نسخه های مختلف سری را همچون Tiberian Dawn و Red Alert را در بر دارد، تحت ریمستر قرار گرفته است و حالا می توان آن را با کیفیت 4K و کنترل های بهبود یافته تجربه کرد.

ریمستر بازی، بسیاری از بخش ها را تحت تاثیر قرارداده است و برای نمونه بخش مولتی پلیر نیز تغییرات زیادی به خود دیده است تا بتواند با بازی های مدرن رقابت کند. تعدادی از وب سایت های مطرح بازی های ویدیویی به نقد و بررسی بازی پرداخته اند و امتیاز خود را منتشر کرده اند. هر چند که هنوز اسم های بزرگی غایب هستند اما با انتشار بررسی آن‌ها، پست آپدیت خواهد شد.

The VG247 – 5/5

این ریمستر واقعا برنده است. یک پکیج درست و حسابی است و خوشبختانه پایه و اساسی برای آنچه قرار است منتشر شود است. مشکلات و کمبودها به دلیل قدیمی بودن بازی هاست و باید آن را به دید یک بازی قدیمی دید. این یک تکه محبوب از تاریخ است. هر چند که انتشار بازی بدون عیب نیست اما باز هم از آن نسخه قدیمی با طراحی بدردنخورش بهتر است.

Wccftech – 9

بازی Command & Conquer Remastered به زبان ساده، ارزش پرداخت 20 دلار را دارد. این بسته شامل دو عنوان استراتژیک بسیار محبوب است که کاملا حرفه ای ریمستر شده است و تازه می توانید ظاهر قدیمی را هم برای مقایسه ببینید. این بازی همچنین یک سری ویژگی های مدرن را به خود دیده است. البته یک سری مشکلات ریز وجود دارد اما به طور کل یک ریمستر مفرح را شاهد هستیم و حتی بازی را به افراد تازه وارد نیز پیشنهاد می کنم.

Windows Central – 4.5/5

candc_remastered

بازی های استراتژیک راه زیادی را از زمان انتشار Tiberian Dawn پیموده اند اما این ژانر اخیرا لنگ می زند. اگر EA می خواهد نسخه ریمستر را برای تست جامعه طرفداران بازی های استراتژیک و انتشار یک نسخه جدید بچشد، امیدوارم که این کلکسیون فروش خوبی کسب کند. این بهتری نسخه از Command & Conquer است که در سال های اخیر منتشر شده است و امیدوارم یک سری ویژگی های جدید نیز به بازی اضافه شود.

PCgamesN – 9

معمولا سن این بازی ها سریعا درک می شود اما نبوغ این بازی واقعا می درخشد و به خصوص داخل این پکیج پولیش شده. این یکی از بهترین ریمسترهای بازار است و به تمامی افرادی که دنبال نوستالژی یا تجربه یک بازی جدید هستند پیشنهاد می شود.

در ادامه می توانید امتیازهای بازی را مشاهده کنید

The VG247 – 5/5
Wccftech – 9
3djuegos (Spanish) – 9
PCgamesN – 9
GamingTrend – 90/100
Windows Central – 4.5/5
Stevivor – 8
Hardcore Gamer – 4/5
Eurogamer Italy – 7

command and conquer remastered meta

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.