Command-and-Conquer-Remastered-Collection
یحیی رحیمی

تاریخ عرضه بازی Command and Conquer Remastered Collection مشخص شد

یحیی رحیمی 21 اسفند 1398 بدون دیدگاه
1,005 بازدید

سری بازی Command and Conquer سالهاست که محبوب طرفداران سبک استراتژی است و افراد زیادی را سرگرم خود کرده است. نسخه های متنوعی از این سری در فروشگاه ها عرضه شده اند و حالا Electronic Arts تصمیم گرفته است تا نسخه های مطرح آن را قالب یک کلکسیون کامل به نام بازی Command and Conquer Remastered Collection قرار دهد.

EA همچنین بخشی از گیم پلی این بازی را نیز در تریلر جدیدش قرار داده است. با توجه به توضیحات بازی، این عنوان توسط استودیو Petroglyph Studios ریمستر شده است و یک سری کات سین های کلاسیک نسخه های پیشین نیز دیده می شوند. کیفیت بازی فوق العاده افزایش یافته است و خوشبختانه حالا تاریخ عرضه آن را نیز می دانیم.

EA گفته است چندین نسخه از Command & Conquer و Red Alert 1 به همراه بسته های الحاقی شان داخل این کلکسیون قرار دارند. تاریخ عرضه بازی روز 5 ژوئن یا 16 خرداد خواهد بود و می توانید از طریق فروشگاه استیم و همچنین Origin آن را به قیمت 20 دلار دریافت کنید.

افرادی که عضو سرویس Origin Access Premier هستند قادر به تجربه نسخه دسترسی اولیه بازی نیز خواهند بود و می توانند مشکلات مختلف آن را به گوش توسعه دهندگان برسانند تا نتیجه نهایی بهتری کسب شود. اگر می خواهید نسخه های دقیق داخل این بازی را بدانید، باید گفت که بازی های Command and Conquer: Tiberian Dawn و Command and Conquer: Red Alert به همراه بسته های الحاقی مانند The Aftermath داخل این بازی خواهند بود.

در کنار ارتقای کنترل های بازی و همچنین رابط کاربری آن‌ها، عنوان Command and Conquer Remastered Collection حالا از کیفیت 4K نیز پیشتیبانی می کند و همچنین موسیقی متن ریمستر شده و نقشه های بهبود یافته نیز بخشی از تجربه بازی خواهند بود. قرار است جزئیات بیشتری از این بازی در ماه های آینده منتشر شود. می توانید روز 16 خرداد 1399 بازی را دریافت کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.