FIFA-20-Volta
یحیی رحیمی

تغییرات بخش Ultimate Team بازی FIFA 20 اعلام شد

یحیی رحیمی 10 مرداد 1398 1 دیدگاه
691 بازدید

نسخه بعدی سری بازی FIFA به نام FIFA 20 این سپتامبر عرضه خواهد شد و از همین الان می دانیم که چه بازیکنانی روی کاور بازی حضور خواهند داشت. تجربه اصلی بازی تفاوت چندانی نخواهد کرد و بازی های ورزشی معمولا به همین شکل هستند، اما به نظر می رسد که FIFA 20 به دنبال تغییر یک سری کلیشه هاست. امروز اطلاعات جدیدی در مورد بخش Ultimate Team منتشر شد.

EA در کنفرانس خبری امروز خود تغییرات زیادی را در مورد Ultimate Team برشمرد. قرار است یک بخش جدید برای بازی با دوستان به صورت محلی یا آنلاین ایجاد شود و همچنین تجربه آنلاین و سنتی 11v11 نیز با 4 مود جدید مزین شود. این مودهای جدید عبارتند از: Mystery Ball، King of the Hill، Max Chemistry و Swap. گزینه های شخصی سازی بیشتری در اختیار بازیکن خواهد بود و البته مدیریت ترکیب نیز دسترسی آسانی به بازیکنان را ایجاد خواهد کرد. در ادامه می توانید تغییرات کامل را مشاهده کنید:

دوستانه های FUT

  • این یک هاب جدید است که می توانید با دوستانتان به صورت محلی یا آنلاین در مسابقات 11v11 بازی کنید و قوانین خانگی نیز اهمیتی نخواهند داشت. همچنین 4 مود جدید نیز اضافه شده اند که عبارتند از: Mystery Ball، King of the Hill، Max Chemistry و Swap.

سیستم وظایف اصلاح شده

  • بازیکنان حالا می توانند شیوه ای که FIFA Ultimate Team بازی می کنند را تغییر دهند و شیوه های جدیدی برای پیشرفت و شخصیت بخشیدن به باشگاهشان وجود دارد و همچنین وظایف گروهی نیز اصلاح شده اند و چالش های سخت و جایزه بخشی را ایجاد کرده اند.

گزینه های شخصی سازی بیشتر

  • می توانید با شخصی سازی جدید باشگاه، پیراهن و لوگو و همچنین بنرهای موجود در استادیوم را بسازید و حتی برای خود جشن ایجاد کنید و خیلی چیزهای بیشتر.

مدیریت ترکیب

  • صفحه ترکیب بازی تغییر یافته است و حالا می توانید دسترسی بهتری به ترکیب فعال، بازار نقل و انتقالات و محتوای باشگاه داشته باشید و سریع از یکی به دیگری منتقل شود.

بازی FIFA 20 روز 27 سپتامبر عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Old Gamer

    مهمان

    اصن چیزی راجب تغییرات بخش کریر مود نگفتن ؟ خداییش کریر مود فرقی نکرده باشه درجا سوییچ میکنم به pes 🙂
    پ.ن : با این کارم ورشکست میشن دیگه نه ؟:)

    پاسخ دهید