Battlefield V
یحیی رحیمی

آخرین آپدیت محتوایی بازی Battlefield 5 منتشر شد

یحیی رحیمی 16 خرداد 1399 بدون دیدگاه
1,159 بازدید

امروز آپدیت تابستانی بازی Battlefield 5 که چند وقت پیش از آن گفتیم، روی تمامی پلتفرم ها منتشر شده است. این آخرین آپدیت محتوایی بازی است و قرار است بعد از آن، تنها یک سری آپدیت های کوچک برای رفع مشکلات بازی و همچنین ایجاد تغییرات ریز منتشر شود.

DICE برای پایان دادن به این بازی، محتوای بسیار خوبی را در حجم 10 گیگابایت آماده است. شاهد یک نقشه جدید به نام Al Marj هستیم که در واقع یک میدان نبرد در خود لیبی است. این نقشه در مودهای مختلفی چون Conquest و Squad Conquest که حالا از 64 نفر پشتیبانی می کند در دسترس خواهد بود. نقشه دیگر نیز Provence است که این یکی نیز از 64 نفر یک جا پشتیبانی می کند.

سلاح ها و گجت های تازه را هم شاهد هستیم. از جمله آن‌ها می توان به Sjögren Shotgun، M3 Infrared و M1911 اشاره کرد. گجت هایی چون پیستول شعله پخش کن و مین های نوع 99 هم در دسترس هستند. یک سری تغییرات و اصلاحات در مورد خود تفنگ ها هم انجام شده است و برای نمونه قابلیت اضافه کردن لانچر نارنجک به تفنگ های Tromboncino و… اضافه شده است.

سلاح های جدید

Sjögren Shotgun (Support)
Chauchat (Support)
M3 Infrared (Recon)
K31/43 (Recon)
Welgun (Medic)
M1941 Johnson (Assault)
PPK/PPK Suppressed (all classes)
M1911 Suppressed (all classes)
Welrod (all classes)

وسایل نقلیه تازه ای چون بمبر A-20 و هواپیمای جنگی P-51 هم اضافه شده است و تغییراتی برای عادلانه کردن بازی هم انجام گرفته است. از بزرگ ترین تغییرات آپدیت آخر Battlefield 5 می توان به اضافه شدن 14 نوع سرباز جدید آمریکایی و همچنین 2 نوع سرباز تازه ژاپنی اشاره کرد که می توانید در بخش مولتی پلیر از آن‌ها استفاده کنید.

آپدیت آخر بازی بتلفیلد 5 با حجم 10 گیگابایت در دسترس دانلود شماست.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.