کاور بازی EA Sports FC 24
یحیی رحیمی

کاور آلتیمت ادیشن EA Sports FC 24 مورد تمسخر قرار گرفت

یحیی رحیمی 19 تیر 1402 بدون دیدگاه
548 بازدید

شرکت الکترونیک آرتز رسماً از کاور یا جلد آلتیمت ادیشن بازی EA Sports FC 24 رونمایی کرد. بیش از سی بازیکن مطرح از جمله اسطوره‌های فوتبال مانند پله، پیرلو و بکهام در تصویر دیده می‌شوند. شایعات پیشین از یک کاور ویژه با ترکیبی از بازیکنان زن و مرد خبر می‌دادند و تمام آن‌ها به واقعیت پیوستند. طرفداران بازی FIFA 23 از طراحی چهره‌های راضی نیستند و شدیداً از کاور بازی انتقاد کردند.

چند روز پیش بود که یک افشاگر معتبر، بازیکن کاور FC 24 را فاش کرد. ارلینگ هالند طبق گفته وی روی جلد نسخه استاندارد قرار دارد و ترکیبی از بازیکنان اسطوره و مطرح از فوتبال مردان و زنان نیز آلتیمت ادیشن را مزین خواهند کرد. تصویری از نسخه استاندارد منتشر نشده است، اما این افشاگر می‌گوید که هالند در یک بازی مربوط به لیگ قهرمانان است و در حالی که یک دستش را باز کرده است، می‌خواهد شوتی به سمت دروازه بزند. این برعکس فلسفه طراحی کاور بازی فیفا 23 و عناوین قبلی است که تنها یک کلوزآپ از ام‌باپه را نشان می‌داد.

طرفداران بازی فیفا سریعاً نسبت به کاور EA Sports FC 24 اعتراض کردند. بسیاری نوشتند که چهره اکثر بازیکنان به واقعیت شباهت ندارد. برای نمونه پیرلو چندان شبیه خودش نیست، بوکایو ساکا نیز تفاوت زیادی با ظاهر واقعی‌اش دارد. دقت طراحی چهره بازیکنان زن نیز بدتر از بازیکنان مرد است. این مسئله در بازی پیشین نیز دیده شد و به نظر می‌رسد که EA چندان توجهی به‌ظاهر واقعی بازیکنان زن نمی‌کند. در نهایت می‌توان گفت که ارلینگ هالند شباهت زیادی به خود دارد و دلیل آن‌هم می‌تواند اسکن صورت با دوربین‌های پیشرفته باشد.

کاور بازی EA Sports FC 24

کاور EA Sports FC 24

بازی FC 24 به‌عنوان جانشین فیفا قرار است پاییز امسال منتشر شود. آلتیمت ادیشن این بازی، امکان دسترسی یک هفته زودتر به بازی را فراهم می‌کند. همچنین آیتم‌های بیشتری هنگام شروع بازی در دسترس خواهند بود. به نظر می‌رسد که توجه مانند همیشه روی حالت آلتیمت است و علی‌رغم تغییر برند، انقلابی در ساختار اثر روی نداده است. شرکت EA در ادامه رونمایی از کاور EA Sports FC، اولین تریلر رسمی را نیز منتشر کرد. قرار است معرفی رسمی بازی در روز سیزدهم ژوئیه (22 تیر) رخ دهد.

تریلر معرفی بازی جدید FC 24 تمامی بازیکنان موجود در کاور را پوشش می‌دهد که در حال آماده‌سازی برای شرکت در مسابقه فوتبال هستند. به نظر می‌رسد که سطح دقت انیمیشن بازی افزایش پیدا کرده است و البته تریلر حالت سینمایی دارد و جزئیاتی در مورد گیم‌پلی به اشتراک نمی‌گذارد. منتظر معرفی کامل بازی در روزهای آینده باشید. نظر شما در مورد طراحی چهره بازیکنان در کاور بازی چیست؟

کاور بازی اف سی 24

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.