battlefield-5
یحیی رحیمی

آخرین آپدیت Battlefield 5 تابستان امسال منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 5 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
453 بازدید

18 ماه بعد از انتشار شوتر جنگ جهانی دوم Battlefield 5 حالا استودیو DICE و EA در مورد پایان ماجرا و خط پایان آپدیت های این بازی تصمیم گرفته اند. آخرین آپدیت محتوایی این بازی در ماه ژوئن میلادی منتشر خواهد شد.

در جدیدترین پست از وب سایت EA، تیم ساخت بازی Battlefield 5 در مورد برنامه های آینده این بازی و انتشار محتوای بیشتر صحبت کرده اند. همان طور که می دانید فصل فعلی بازی Into the Jungle نام دارد و قرار است که چند روز آینده در روز 29 آوریل میلادی به پایان برسد.

استودیو تصمیم گرفته است که بعد از پایان فصل، یک آپدیت جداگانه برای این بازی در ماه ژوئن میلادی منتشر کند. مانند همیشه این آپدیت یک سری آیتم های جدید مانند اسلحه و همچنین رویدادهای مختلف را اضافه می کند. علاوه بر آن مشکلات و باگ های بازی نیز رفع خواهند شد. این آپدیت پایان ماجراجویی بازی خواهد بود و بعد از آن دیگر محتوای جدیدی در اختیار بازیکنان قرار نخواهد گرفت.

بعد از اعلام خبر بسیاری از بازیکنان به منظور دریافت اطلاعات بیشتری به حساب توییتر بازی پیام داده اند. DICE در جواب به این افراد گفته است که دیگر هیچ محتوای جدیدی اعم از اسلحه و آیتم های مختلف به بازی اضافه نمی شود اما این به معنی آن نیست که روند چالش های هفتگی و ارایه جوایز متوقف خواهد شد و جامعه کاربری بازی همچنان فعال خواهد ماند و به نوعی پشتیبانی بازی هنوز ادامه خواهد داشت و تنها آپدیت های فصلی برچیده خواهد شد.

بازی Battlefield 5 از زمان عرضه تا به حال چندان روزهای خوشی را سپری نکرده است و همان اوایل مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت. عدم انتشار محتوای کافی و پشتیبانی نامناسب به عنوان یکی از ضعف های بازی اعلام شده بود. این در حالی است که Call of Duty رقیب این سری، از 2018 تا به حال پشتیبانی بسیار خوبی دریافت کرده است.

شایعات نشان از عرضه نسخه بعدی این فرانچایز بین ماه های آوریل 2021 تا مارس 2022 می دهند. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.