ps5-development-kit
یحیی رحیمی

پتنت تازه PS5 استفاده از 6 فن در دستگاه و انواع دریچه‌های هوا را نشان می‌دهد

یحیی رحیمی 16 خرداد 1399 1 دیدگاه
584 بازدید

وقتی صحبت به کنسول های تازه می شود، همگی دلیل خودشان را برای خرید دارند. به هر حال جنگ کنسول ها میان سونی و مایکروسافت در حال گر گرفتن است و این ویژگی های انحصاری و جذاب است که خریدار پیدا می کند. تا به حال از حافظه SSD فوق العاده سریع کنسول PS5 شنیده ایم و همچنین از میزان ترافلاپ های کنسول Xbox Series X نیز خبر داریم. به تازگی یک پتنت از کیت توسعه کنسول پلی استیشن 5 منتشر شده است که تعداد فن ها و نحوه خنک شدن کنسول را نشان می دهد.

این پتنت جدید از چند نظر قابل توجه است. ابتدا باید گفت که تصویر کنسول با شایعات و پتنت های قبلی می خواند و ممکن است که همین ظاهر را در آخر شاهد باشیم. نکته دیگر استفاده از 6 فن در کنسول است. در هر سمت از کنسول، 3 فن وجود دارد و جدا از آن نیز دریچه های تهویه هوای متنوعی در نظر گرفته شده است. به نظر یک خنک کننده بزرگ تر از یک سینک گرمایی را در قسمت چپ دستگاه شاهد هستیم.

می توانید از اینجا نگاهی به خود پتنت بیندازید اما باید گفت که این پتنت مرتبط به نسخه توسعه دهندگان کنسول است و در نتیجه ممکن است ظاهر اصلی دستگاه با آنچه می بینیم متفاوت باشد. معمولا نسخه ای که به دست عموم می رسد، تفاوت های زیادی دارد. همچنین به ثبت رسیدن یک پتنت به معنی استفاده قطعی از آن نیست. سونی قرار است در مراسم تازه خودش از ظاهر PS5 و همچنین بازی های آن رونمایی کند. در حال حاضر این برنامه به دلیل اعتراض های ضدنژادپرستی لغو شده است و تاریخ آن به زودی توسط سونی اعلام می شود.

PS5-devkit-patent

تا به حال اطلاعات مختلفی از PS5 منتشر شده است و برای نمونه گفته شد که ضخامت آن دو برابر PS4 است. نظر شما در مورد این پتنت چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Shayan

    مهمان

    یا خدا… این که تو کیف جا نمیشه !!!

    پاسخ دهید